مقدمه ای بر جستجوی الاستیک: راه حل های جستجوی سریع رعد و برق

عکس پروفایل نویسنده

@وبینیچارچوب بدون سرور Webiny

#OpenSource #React #NodeJs #GraphQL #Headless #Serverless

اگر این وبلاگ را می خوانید ، آیا واقعاً به Elasticsearch و راه حل های ارائه شده آن علاقه مند هستید. این وبلاگ شما را با Elasticsearch آشنا می کند و نحوه شروع کار با جستجوی سریع برنامه خود را در کمتر از 10 دقیقه توضیح می دهد. البته ، ما نمی خواهیم یک راه حل جستجوی کامل تولید آماده در اینجا کد کنیم. اما ، مفاهیم ذکر شده در زیر به شما کمک می کند تا به سرعت سرعت بگیرید. بنابراین ، بدون زحمت بیشتر ، شروع کنیم!

Elasticsearch چیست؟

Elasticsearch موتور جستجوی توزیع شده و تحلیلی است. این برنامه جستجو و تجزیه و تحلیل نزدیک به زمان واقعی را برای انواع داده ها فراهم می کند. این که آیا شما متن متشکل یا ساختار یافته ، داده های عددی یا داده های مکانی دارید. یکی از ویژگی های کلیدی Elasticsearch این است که می تواند آن را به شکلی کارآمد ذخیره و فهرست بندی کند که از جستجوی سریع پشتیبانی کند. برای کشف روندها و الگوهای موجود در داده های خود ، می توانید فراتر از بازیابی اطلاعات ساده و جمع آوری اطلاعات باشید.

چرا شما به آن نیاز دارید؟

جستجوی الاستیک سریع است. از آنجا که Elasticsearch در بالای Lucene ساخته شده است ، در جستجوی متن کامل بسیار عالی است. Elasticsearch همچنین یک پلتفرم جستجو در زمان واقعی است ، به معنای تأخیر از زمان فهرست شدن یک سند تا زمان تبدیل شدن آن به …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور