مقدمه ای بر برد مدار چاپی با سرعت بالا (PCB)

تصویر
Andrey Solovev Hacker عکس پروفایل نیمروز

@اندریسولوفآندری سولوف

بنیانگذار و CTO در دکتری Integra Sources در فیزیک و ریاضیات

برای به دست آوردن ایده ای کوتاه در مورد طراحی PCB با سرعت بالا ، باید نگاهی به داخل یک دستگاه الکترونیکی بیندازید. اگر با فرکانس بالا کار می کند و از رابط کاربری با سرعت بالا استفاده می کند – به احتمال زیاد PCB آن دارای سرعت بالا است. در این مقاله ، ما دستورالعمل های چیدمان با سرعت بالا از جمله قوانین طراحی و نکات مفید را بر اساس تجربه شخصی خود ارائه می دهیم.

امروزه ، برد مدار چاپی هر دستگاه الکترونیکی مدرن باید الزامات راه حل های پیشرفته تکنولوژیکی را برآورده کند. به همین دلیل است که طراحی PCB با سرعت بالا و فرکانس بالا به موضوعی داغ برای متخصصان مهندسی سخت افزار تبدیل شده است.

همه دستگاههای با تکنولوژی بالا با PCB پرسرعت طراحی شده اند که به لطف آن اندازه دستگاهها کوچکتر می شود ، انتقال داده ها سریعتر می شود و خود دستگاهها کاربردی تر و کاربردی تر می شوند.

به همین دلیل دانستن اصول اولیه طراحی تخته با سرعت بالا برای هر طراح PCB بسیار مهم است. اگر از قبل در جریان هستید ، پیش بروید ، عکس بگیرید و یک PCB با سرعت بالا طراحی کنید. با انجام این کار ، مهارت ها و تجربه لازم را کسب خواهید کرد ، خود را ارتقا دهید و مهندس پیشرو باشید.

تیم ما قبلاً چنین تجربه ای در اجرای پروژه های طراحی PCB با سرعت بالا داشته است. بنابراین تصمیم گرفتیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور