مقدمه ای برای Uniswap: چیست ، چگونه کار می کند و هدف در پشت آن

تصویر
عکس پروفایل Bybit Hacker Noon

@bybitبایبیت

Bybit با بیش از یک میلیون کاربر ثبت شده ، یکی از سریعترین رشد صرافی های مشتقات ارز رمزنگاری شده است.

Uniswap یک مبادله غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم (DEX) است که مبادله توکن های ERC-20 را بین معامله گران تسهیل می کند. با شکوفایی منابع مالی غیر متمرکز (DeFi) ، هیاهو برای پروتکل Uniswap نیز همچنان در حال رشد است ، اما نه بدون دلیل. هنگام مقایسه Uniswap با سایر DEX ها ، هرگز برای کسی اینقدر آسان نبوده که برای کسب پاداش ، نشانه ها را اضافه یا لیست کند. به علاوه ، راحتی معاملات همتا به همتا (P2P) بدین معناست که هر معامله ای می تواند بدون واسطه انجام شود.

به عنوان پیشگام در DeFi ، Uniswap تلاش می کند تا با پروتکل نقدینگی خودکار خود ، DEX سنتی را متحول کند. این بدان معناست که Uniswap می تواند مبادله توکن ها را بدون اتکا به معماری متداول روش ثبت سفارش و جلوگیری از نقدینگی به طور همزمان تسهیل کند. در این راهنما ، خواهید فهمید که Uniswap چیست ، چگونه کار می کند و جوانب مثبت و منفی آن چیست.

Uniswap چیست؟

Uniswap به پروتکل منبع باز که در بالای بلاک چین اتریوم ساخته شده است ، اشاره دارد. این یک راه حل عالی برای ساده سازی روند مبادله توکن ERC-20 بدون هیچ شخص ثالث متمرکز است. این بدان معناست که کاربران استقلال خود را برای مدیریت …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور