مقدمه ای برای توسعه سیستم IoT HVAC

عکس پروفایل نویسنده

@واکومسواکومس

شرکت توسعه نرم افزار

صاحبان خانه و شرکتها سرمایه زیادی را در سیستمهای ناکارآمد گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) هدر می دهند. مصرف انرژی غیرضروری هم برای شرکت های بزرگ و هم برای مشاغل کوچک مشکل ساز است. به همین دلیل سیستم های هوشمند HVAC جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند. برنامه های سفارشی تهویه مطبوع و حوادث قبل از خنک سازی به شما امکان می دهد هزینه های انرژی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. اما چه چیزی پشت این نوع سیستم های اینترنت اشیا قرار دارد؟

تولید یک ترموستات هوشمند دیگر تنها در صورتی منطقی است که کاملاً فکر شده باشد. در این مقاله ، آنچه را که از ساخت یک سیستم گرمایشی و سرمایشی هوشمند آموخته ایم به اشتراک می گذاریم. این سیستم می تواند مصرف انرژی را در چندین شرکت و حتی مناطق از راه دور کنترل کند. برای جلوگیری از اشتباهات پرهزینه و پیش فرض های اشتباه ، از تجربه ما بیاموزید.

سیستم های HVAC چگونه ارزش را تأمین می کنند؟

اوله باوشین ، مهندس ارشد کیفیت در Vakoms:
بیش از همه ، آنها باعث صرفه جویی در انرژی می شوند. به طور متوسط ​​، قیمت انرژی در روز 10 دلار / Wt در شب و 1 $ / Wt در شب در ایالات متحده است. ضرب در تعداد ترموستات های قرار داده شده در سازمان های بزرگ ، این می تواند به هزاران دلار هدر رفته در اثر ناکارآمدی تبدیل شود. با تشکر از HVAC هوشمند می توانید از بروز این امر جلوگیری کنید. علاوه بر این ، این سیستم ها اطمینان از عملکرد مطلوب …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور