مفهوم نمایش های بلاکچین

عکس پروفایل نویسنده

@رافائلبلچیوررافائل بلچیور

محقق دکترا (بلاکچین)؛ https://rafaelapb.github.io/

امروز می خواهم برخی ایده ها را بیان کنم و مفهوم نمای بلاکچین را برای شما بگذارم.

در مدیریت فرآیند تجارت ، مفهومی به نام دیدگاه وجود دارد. دیدگاه نمایانگر فرآیند تجارت از دیدگاه کاربر خاص (یا ذینفع) است. بنابراین ، همان فرآیند تجارت می تواند دیدگاه های مختلفی داشته باشد. یعنی یکی درست است و دیگران غلط؟ نه. این فقط به این معنی است که آنها دیدگاه های مختلفی را نشان می دهند. برای درک بهتر این موضوع ، به ما بگویید که روند کسب و کار چیست:

“فرآیند تجارت (BP) مجموعه ای از فعالیتها (یا وظایف) است که نمایانگر روشی کاملاً مشخص است که هدف آن دستیابی به هدف سازمانی خاص است”.

فرآیندهای کسب و کار را می توان به زبان ها و نمادهای مختلف ، به عنوان مثال ، BPMN نشان داد. به عنوان مثال ، شکل زیر درخواست اجاره کتاب را نشان می دهد:

منبع: https://www.mindphp.com/forums/viewtopic.php؟f=79&t=69957

به عبارت ساده تر ، بگذارید JusticeChain را در نظر بگیریم ، سیستمی که از گزارش های برنامه ها در برابر سیستم های اطلاعاتی پرتغالی محافظت می کند. JusticeChain تجزیه و تحلیل ورود به سیستم خودکار از طریق قراردادهای هوشمند را پیش بینی می کند ، اما گزارش ها همچنین توسط حسابرسان قابل تجزیه و تحلیل هستند. از این رو ، ممکن است دو دیدگاه ذینفعان در مورد یک فرآیند داشته باشیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور