معرفی DevSecOps: دستورالعمل های روشنی در مورد نحوه ساخت خط لوله DevSecOps در AWS [Part 1]

از عکس پروفایل Gourav Das Hacker Noon بپرسید

@گوراو داساز گوراو داس بپرسید

Tech Enthusiast and Clouder. گواهینامه AWS 6x & Azure 2x. و من هنوز یک قطعه و باب اسفنجی را تماشا می کنم

DevSecOps یک هیاهوی جدید است و قطعاً یک کاندیدای بالقوه برای ترساندن مردم در صنعت نرم افزار همیشه در حال تغییر است. وقتی این اصطلاح را برای اولین بار شنیدم ، صدای درونی من آن را با صدای بلند گفت: “وقتی این اتفاق افتاد ، و چرا SEC بین آنها قرار گرفته است؟”. بعداً ، برای جالب نگاه کردن ، شروع به اضافه کردن DevSecOps بر روی پروفایل خود کردم ، اما نتیجه ناامید کننده آن کاملا ناامید کننده بود. DevSecOps فقط درک امنیت قلبی را ندارد و آن را با DevOps سازگار می کند. یک تشبیه خوب این است که تصور نکنید سابق خود را با کسی ، به خصوص با دوست دختر / همسرتان تصور کنید. به زبان ساده ، همه چیز در مورد “Shift left on Security” است یعنی معرفی امنیت در اسرع وقت در SDLC. اگرچه من نمی خواهم شما را با تعاریف و مفاهیم خسته کنم زیرا من یک عملگرا هستم.

بنابراین ، هدف من در اینجا نشان دادن نحوه کار DevSecOps در واقعیت است.

The following series split into two parts (refer below) with very simple and clear instructions to provision a CI/CD pipeline adhering to DevSecOps principles in AWS.

همه چیزهایی که از ابتدا پوشانده شده اند ، در درک آنها با مشکل روبرو نخواهید شد. در صورت هر گونه توضیح ، برای من یادداشتی در LinkedIn بگذارید. در صورت تمایل به…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور