معرفی مجموعه اخبار سواحیلی برای طبقه بندی موضوعات

زبان سواحیلی (همچنین به عنوان Kiswahili شناخته می شود) یکی از رایج ترین زبان ها در آفریقا است. این زبان توسط 100-150 میلیون نفر در شرق آفریقا صحبت می شود. اخبار به زبانهای محلی نقش فرهنگی مهمی در بسیاری از کشورهای آفریقایی ایفا می کند. هدف این پروژه ایجاد مجموعه داده متن متن باز با تمرکز بر مقالات اخبار بود. من عمدتا بر جمع آوری اخبار در دسته های مختلف مانند اخبار محلی ، بین المللی ، تجاری یا مالی ، بهداشت ، ورزش و سرگرمی تمرکز می کنم. مجموعه داده منبع باز است و تمرین کنندگان NLP می توانند به مجموعه داده دسترسی داشته و از آن درس بگیرند.

تصویر
دیویس دیوید هکر عکس پروفایل ظهر

دیویس دیوید

دانشمند داده | تمرین کننده هوش مصنوعی | توسعه دهنده نرم افزار. سخنرانی ، تدریس ، نوشتن.

زبان سواحیلی (همچنین به عنوان Kiswahili شناخته می شود) یکی از رایج ترین زبان ها در آفریقا است. این زبان توسط 100-150 میلیون نفر در سراسر شرق آفریقا صحبت می شود. زبان سواحیلی به عنوان زبان دوم توسط مردم سراسر قاره آفریقا مورد استفاده قرار می گیرد و در مدارس و دانشگاه ها تدریس می شود. در تانزانیا ، یکی از دو زبان ملی است (دیگری انگلیسی است).

فهرست مطالب

  1. اخبار سواحیلی
  2. هدف، واقعگرایانه
  3. پیاده سازی
  4. نتایج
  5. چالش ها
  6. از کجا بارگیری شود؟
  7. برنامه های آینده

اخبار سواحیلی

اخبار به زبان سواحیلی بخش مهمی از حوزه رسانه در تانزانیا و دیگر کشورهای شرق آفریقا است. اخبار به آموزش ، فناوری و رشد اقتصادی یک …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور