مطالعه 4 اثر منفی بیش از حد کنفرانس ویدیویی را پیدا می کند

محققان استنفورد در اولین مطالعه بررسی شده همتایان درباره خستگی بزرگنمایی ، پیامدهای روانشناختی حضور در تماس های ویدئویی را ساعت ها در روز افشا می کنند.

پروفسور جرمی بایلنسون ، مدیر آزمایشگاه تعامل انسانی مجازی استنفورد ، چهار دلیل را برای خسته کننده شدن کنفرانس ویدئویی برای انسان مشخص می کند.

براساس یافته های خود ، Bailenson تغییرات ساده رابط کاربری را برای کاهش علائم خستگی ناشی از تماس های ویدیویی پیشنهاد می کند.

هدف از این مطالعه شیطان پرستی از زوم یا انواع دیگر کنفرانس های ویدئویی نیست. Bailenson اذعان می کند که آنها ابزار بسیار خوبی هستند ، اما به مردم پیشنهاد می دهد که در مورد نحوه استفاده از آنها تجدید نظر کنند.

“کنفرانس ویدیویی یک چیز خوب برای ارتباط از راه دور است ، اما فقط به رسانه فکر کنید – فقط به این دلیل که خودتان هستید می توان استفاده از فیلم به معنای شما نیست دارند به.”

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چه چیزی در مورد بزرگنمایی خسته کننده است و چه کاری می توان در مورد آن انجام داد؟

آنچه در این مطالعه آمده است در اینجا است.

4 علت خستگی بزرگنمایی

1. تماس چشمی بیش از حد

کنفرانس های ویدئویی آنلاین منجر به تماس غیرطبیعی چشمی می شود. همه در حال تماشای همه هستند و این در تضاد با یک جلسه سنتی است که در آن موارد مختلفی برای تمرکز وجود دارد.

این امر به ویژه برای شرکت کنندگان در جلسه که سخنرانی نمی کنند غیر طبیعی است ، زیرا آنها صفحه ای پر از چهره دارند که گویی سخنران هستند به آنها خیره می شوند.

بنابراین گفته می شود که این تجربه باعث اضطراب سخنرانی در مجامع عمومی می شود حتی زمانی که شخصی بطور فعال صحبت نمی کند.

“اضطراب اجتماعی از سخنرانی در جمع یکی از بزرگترین هراسهایی است که در جمعیت ما وجود دارد. وقتی آنجا ایستاده اید و همه به شما خیره شده اند ، این یک تجربه استرس زا است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اندازه و نزدیک بودن چهره افراد در هنگام تماس های ویدیویی نیز می تواند خسته کننده باشد ، اما این به تجهیزات استفاده شده توسط هر کاربر بستگی دارد.

راه حل؟

Bailenson به کاربران توصیه می کند موارد زیر را انجام دهند:

  • بزرگنمایی را از حالت تمام صفحه خارج کنید.
  • اندازه پنجره را نسبت به مانیتور خود کاهش دهید تا اندازه صورت به حداقل برسد.
  • از یک صفحه کلید خارجی برای افزایش فضای شخصی بین شما و صفحه استفاده کنید.

2. دیدن مداوم خود

هنگام صحبت با شخص دیگر ، دیدن خود در همه زمان ها غیر طبیعی است ، اما این همان چیزی است که در طول بزرگنمایی اتفاق می افتد.

بزرگنمایی و اکثر سیستم عامل های کنفرانس ویدیویی ، یک مربع از خوراک دوربین شما را در پایین صفحه هنگام چت نشان می دهد.

Bailenson این را با دنبال کردن با آینه مقایسه می کند:

“در دنیای واقعی ، اگر کسی دائماً با آینه به دنبال شما می آمد – به طوری که در حالی که با مردم صحبت می کردید ، تصمیم می گرفتید ، بازخورد می گرفتید ، بازخورد می گرفتید – خود را در آینه می دیدید ، این دیوانه بود. هیچ کس هرگز به این فکر نمی کند. “

راه حل؟

Bailenson موارد زیر را توصیه می کند:

  • سیستم عامل ها باید عملکرد پیش فرض پخش خوراک کاربران را به خود و دیگران تغییر دهند.
  • کاربران باید از دکمه “پنهان کردن مشاهده خود” استفاده کنند که با کلیک راست روی عکس شما در هنگام تماس ، می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

کاهش تحرک

زوم تماسهای غیر طبیعی را با مجبور کردن آنها به یک حوزه دید کاهش می دهد. در حالی که افراد قادر خواهند بود در هنگام مکالمه حضوری و فقط صوتی ، آزادانه در اطراف قدم بزنند و حرکت کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Bailenson به تحقیق نشان می دهد که حرکت بیشتر با عملکرد بهتر مغز ارتباط دارد:

“اکنون یک تحقیق در حال رشد است که می گوید وقتی افراد در حال حرکت هستند ، عملکرد شناختی بهتری دارند.”

راه حل؟

Bailenson موارد زیر را توصیه می کند:

  • بیشتر در مورد اتاقی که در آن هستید فکر کنید و اینکه آیا چیزهایی مانند صفحه کلید خارجی می توانند به ایجاد فاصله یا انعطاف پذیری کمک کنند.
  • قرار دادن دوربین خارجی در فاصله دورتر از صفحه می تواند به شما اجازه سرعت و ابله سازی مانند آنچه در یک جلسه سنتی انجام می دهید را دهید.
  • یک قانون اساسی برای خاموش کردن دوره ای ویدئو در جلسات تعیین کنید تا به همه استراحت مختصری دهید.

بار شناختی بالاتر

نشانه های غیرکلامی طبیعی ، مانند حرکات و زبان بدن ، در هنگام تماس های ویدئویی به سختی قابل تفسیر هستند ، این بدان معناست که مغز برای ارسال و دریافت سیگنال ها مجبور است بیشتر کار کند.

Bailenson اشاره می کند که چگونه مردم اکنون فكر می كنند كه باید در مورد چیزی كه قبلاً به هیچ وجه به هیچ فكری احتیاج ندارد ، زیاد تأمل كنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

“شما باید مطمئن شوید که سر شما در وسط ویدیو قرار دارد. اگر می خواهید به کسی نشان دهید که با او موافق هستید ، باید یک حرکت اغراق آمیز انجام دهید یا انگشت شست را بالا ببرید. با استفاده از کالری های ذهنی به منظور برقراری ارتباط ، بار شناختی اضافه می شود. “

راه حل؟

Bailenson موارد زیر را توصیه می کند:

  • در هنگام مکالمه های بزرگنمایی فقط به خود صوتی اختصاص دهید.
  • در هنگام تعطیلات فقط با صدا ، باید از صفحه دور باشید تا در معرض زبان بدن اغراق آمیز دیگران قرار نگیرید.

آیا خستگی زوم را تجربه می کنید؟

استنفورد توسعه داده است مقیاس خستگی و خستگی بزرگنمایی، یا مقیاس ZEF ، برای کمک به اندازه گیری میزان خستگی افراد در محل کار از کنفرانس ویدیویی.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برای اینکه بفهمید آیا خستگی زوم را تجربه می کنید می توانید نظر سنجی 15 س 15الی را در اینجا انجام دهید.

منابع: Stanford.edu ، Technology ، Mind و Behavior

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور