مصاحبه با یک توسعه دهنده هسته Dogecoin

عکس پروفایل نویسنده

@گتبلاکیوGetBlock

GetBlock ارتباط فوری با 40 گره بلاکچین محبوب ترین ارزهای رمزپایه را فراهم می کند.

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه اطلاعات ارائه شده در زیر فقط جهت اطلاع رسانی است و نباید از هر نوع مشاوره سرمایه گذاری یا مالی تلقی شود.

سلام به همه و به چنین مصاحبه واو خوش آمدید! من اولیویا کنی ، مدیر ارشد بازاریابی در GetBlock هستم ، و امروز می خواهیم یک گفتگوی کوچک با مکس از تیم Dogecoin داشته باشیم. هی مکس ، ما از داشتن شما در اینجا بسیار هیجان زده هستیم ، لطفاً خود را معرفی کنید.

سلام اولیویا ، نام من Max Keller است و من روزانه یک توسعه دهنده اندروید هستم و در آلمان زندگی می کنم. من از بسیاری جهات روی Dogecoin کار می کنم اما می توانم بگویم که تمرکز من در Dogecoin Core و کیف پول آندروید است. من همچنین در جوامع مختلف گشت و گذار می کنم و در جایی که می توانم به آنها کمک می کنم.

از ملاقات شما خوشحال شدم ، مکس! بنابراین ، آیا می توانید درباره مسیر خود بیشتر بگویید ، چگونه یک توسعه دهنده Dogecoin Core شدید؟

من خیلی زود درگیر شدم وقتی یکی از دوستانم مرا به سمت زیر رده بندی Dogecoin نشان داد. این تمام راه بازگشت زمانی بود که Dogecoin حتی در هیچ صرافی معامله نمی شد. تنها چند روز پس از تأسیس آن. من زمان قابل توجهی را در اجتماع گذراندم و فکر کردم خوب است که سعی کنم با استفاده از دانش خود به عنوان یک توسعه دهنده آن را پس دهم. من بنیانگذاران را شناختم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور