مصاحبه با بنیانگذار و مدیرعامل ایدهولوژی ، خالد آلکالبانی

عکس پروفایل نویسنده

چالش ها و فرصت های موجود در اقتصاد جهانی کنونی به همان اندازه که مدت ها نبوده است بسیار زیاد و پر از پتانسیل است. ما با توجه به وضعیت اقتصادی – اجتماعی آینده در حال ناشناخته هستیم.

به آرامی اما مطمئناً ما از بحران اولیه ناشی از همه گیری Covid-19 عبور می کنیم. عواقب ، اما هنوز در انتظار است. آیا ما آماده کار عظیمی هستیم که باید برای بازسازی اقتصاد پایدار جهان انجام شود؟ چگونه می توان از تأثیرات رکود اقتصادی زیر جلوگیری کرد یا حداقل آنها را کاهش داد؟ با از دست دادن تعداد زیادی از افراد ، شرکت ها از شغل خود خارج می شوند. چگونه می خواهیم بر مشکل یافتن شغل فائق آییم و آیا کار از راه دور ، فریلنسینگ ، جواب این است؟

و نکته اساسی: آیا فناوری بلاکچین می تواند راهی به سوی راه های جدید ، کارآمدتر و کاربرپسند برای راه اندازی شرکت های موفق هدایت کند و چگونه می تواند روند یافتن و پیاده سازی راه حل ها را تسریع کند؟

من با خالد آلکالبانی بنیانگذار و مدیرعامل ایده شناسی در مورد این موضوعات مهم صحبت کردم. من پیشرفت ایدئولوژی را دنبال کرده ام ، و صادقانه بگویم ، کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتن پلتفرم آنها در کنار راه حل هایی که برای این س questionsالات مطرح می کند کاملاً تحت تأثیر قرار گرفته ام.

خالد ، به عنوان یک کارآفرین موفق ، شرایط کنونی جهان چگونه است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور