مصاحبه با استیون پارکر ، مدیر کل سابق ویزا

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

با وجود بیماری همه گیر Covid-19 که چهره های مختلف زندگی ما را ناراحت می کند ، امسال برای ارزهای رمزپایه بسیار خارق العاده است. می توان ادعا کرد که با توجه به تعداد سرمایه گذاران نهادی که وارد بازار شده اند ، در نهایت بیشتر موسسات از بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه استقبال کردند. همچنین ، مردم دست اول را دیدند که چرا ارزهای رمزپایه می تواند برای بقا مهم باشد ، به ویژه هنگامی که ارتباط انسان و استفاده از اسکناس های کاغذی ممنوع است.

اخبار غول پرداخت جهانی PayPal که کاربران آن را قادر به خرید ، فروش و ذخیره سکه های رمزنگاری مانند BTC می کند ، بازار را سرگرم کرده است. ارز رمزپایه برتر از ابتدای سال تاکنون سه برابر رشد کرده و حدود 220٪ به سقف بازار خود افزوده است. کل سرمایه بازار رمزنگاری نیز سه برابر شده است و بیش از 400 میلیارد دلار به ارزش آن افزوده است.

DeFi پدیده دیگری در سال 2020 بوده است. با شروع سال تقریباً کمتر از 1 میلیارد دلار ، بازار 18 برابر به ارزش خود اضافه کرده است. تولید محصول و سایر نوآوری های جالب توجه توسط پروژه های مختلف ، تضمین کرده است که فضا داغ باقی مانده و باعث ایجاد علاقه زیادی شده است.

با وجود رمزنگاری در محل ، ایجاد این دارایی ها به راحتی در دسترس و قابل مصرف ، بخشی از هدف این است که رمزنگاری بخواهد جریان اصلی پیدا کند. یکی از این شرکت ها که روی این کار می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور