مشکلات دادرسی دادگاه در مورد بزرگنمایی

عکس پروفایل Markup Hacker Noon

@TheMarkupعلامت گذاری

سازمانی غیر انتفاعی که به روزنامه نگاری و محافظت از حریم خصوصی فناوری اطلاعات مبتنی بر داده اختصاص دارد.

جلسات دادگاه در پاسخ به COVID-19 بصورت مجازی در حال انجام است. مطالعات نشان می دهد که آنها می توانند منجر به نتایج سخت تری برای متهمان شوند

صبح روز 18 ماه مه ، قاضی کیت دین از دادگاه منطقه ای کالین در تگزاس از هیئت منصفه بالقوه مقابل خود به خاطر آمدن و انجام وظیفه مدنی خود مانند همیشه تشکر کرد. سپس او و قاضی امیلی میسکل چند دستورالعمل غیرمعمول جدید دادند: به هم اتاقی های خود بگویید وقتی ما به شما می گوییم اتاق را ترک کنید. به یک پریز برق متصل باشید. و هیچ گوگل در مورد پرونده در یک تب دیگر!

این همان چیزی بود که به اعتقاد مقامات اولین جلسه دادرسی کاملاً آنلاین هیئت منصفه در کشور بود ، به دلیل اینکه ویروس کرونا ویرایش ویروس کرونا را برای افراد خطرناک کرده است ، شخصاً حضور در اتاق دادگاه را خطرناک می کند. این یک پرونده جزئی بود – دادرسی مختصر یک پرونده مدنی علیه یک شرکت بیمه ، با صدور حکمی غیرقانونی ، اما با این وجود یک نقطه عطف بود. و با گسترش همه گیری جهانی ، این آزمایش با شنیدن ویدئوها نیز می تواند.

اما در حالی که برگزاری کل دادرسی توسط ویدئو جدید است ، سالها است که برخی از حوزه های قضایی انواع دادرسی ها را درباره ویدیو برگزار کرده اند. بنابراین ، آنها در مورد تأثیرات دادرسی از راه دور دادگاه چه آموخته اند؟

قاضی کیت دین / منطقه شهرستان کالین …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور