مشاغل کوچک از ابزارهای هوش مصنوعی برای افزایش 50 درصدی پیشروی خود استفاده می کنند

تصویر
عکس پروفایل Dean Chester Hacker Noon

ابزار و منابع هوش مصنوعی برای صنعت امروز ضروری شده است. مطالعه سال 2019 توسط گارتنر نشان می دهد که در چهار سال گذشته ، استفاده از هوش مصنوعی 270٪ افزایش یافته است. فقط در سال گذشته تعداد سازمانهایی که به نوعی هوش مصنوعی مستقر کرده اند بیش از سه برابر شده است و از 4٪ به 14٪ رسیده است.

چرا هوش مصنوعی در بین مشاغل از هر اندازه بسیار محبوب شده است؟ زیرا ابزارهای هوش مصنوعی ارزش و مزایای قابل توجهی برای آنها دارند. و این اکنون یک واقعیت ثابت شده است.

پذیرندگان اولیه هوش مصنوعی در نظرسنجی شناختی Deloitte در سال 2017 در مورد فن آوری های شناختی صعودی بودند. حدود 83٪ از شرکت ها اظهار داشتند که استفاده از ابزار هوش مصنوعی مزایای “متوسط” یا “قابل توجهی” را برای آنها ایجاد کرده است. در نظرسنجی 2018 ، Deloitte دریافت که این پذیرندگان اولیه در حال افزایش سرمایه گذاری های هوش مصنوعی خود هستند و بازدهی مثبتی دارند.

هاروارد بیزینس ریویو موافقت می کند که هوش مصنوعی در حال شکل گیری مجدد تجارت است. تخمین می زند که طی دهه آینده ، بازار هوش مصنوعی به 13 تریلیون دلار برسد. شرکت هایی که هوش مصنوعی را برای فروش به کار گرفتند قادر به موارد زیر بودند:

  • منجر به افزایش 50 درصدی ،
  • زمان مکالمه آنها را 60-70٪ کاهش دهید ، و
  • هزینه های آنها را 40-60 reduce کاهش دهید.

هوش مصنوعی می تواند با نظارت بر سیگنال های مختلف و پیش بینی آمادگی سرب خاص برای خرید ، تکرارهای فروش را تقویت کند. این می تواند سایت های بررسی ، آنلاین …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور