مسابقات OVH برای بازیابی خدمات تحت تأثیر Fire Center Data

روز پنجشنبه برای کارمندان اروپایی روبایکس ، ارائه دهنده خدمات ابر و میزبان OVH مستقر در فرانسه ، روزی روزبه روز بود که یکی از مراکز داده آن در شرق فرانسه در آتش سوزی بامداد چهارشنبه کاملاً نابود شد.

تیم های OVH از سایر دفاتر شرکت و مراکز داده و همچنین کارمندان منابع انسانی برای پشتیبانی و تقویت تیم در پردیس استراسبورگ وارد شدند ، OVH ، بزرگترین ارائه دهنده ابر در اروپا ، در به روزرسانی وضعیت منتشر شده در روز پنجشنبه گفت. اولویت های اصلی محلی ایمن سازی و پاکسازی سایت و اتصال مجدد برق و شبکه برای سه مرکز داده ای بود که از آتش سوزی جان سالم به در بردند.

اولویت بیشتر این شرکت برای راه اندازی سرورهای جایگزین برای مشتریان آسیب دیده در سایر مراکز داده OVH بود. OVH گفت که سرورهای جدید کافی در سایتهای Roubaix و Gravelines برای اکثر مشتریان ذخیره شده است.

داوطلبان داخلی در سایت تولید سرور فرانسوی این شرکت ، در Croix ، کارکنان خود را تقویت کرده اند ، جایی که انتظار می رود در دو روز آینده خطوط مونتاژ اضافی را راه اندازی کند و 10000 سرور دیگر را در هفته های آینده جمع آوری کند. این شرکت گفت که کارکنان تولید در کارخانه ساعات کاری روزهای آخر هفته و آخر هفته ها را کار خواهند کرد.

شرکت امنیت اینترنتی مستقر در انگلیس Netcraft روز چهارشنبه گفت ، آتش سوزی مرکز داده OVH 3.6 میلیون وب سایت را آفلاین کرد. سایت های سرنگون شده شامل سایت های بانک ها ، سرویس های پست الکترونیکی وب ، سرویس های خبری ، خرده فروشان آنلاین ، “و وب سایت های دولتی چندین کشور” بودند.

به گفته OVH ، هیچ صدمه ای ناشی از آتش سوزی وجود ندارد.

علاوه بر یک مرکز داده که به طور کامل سوخته است (SBG2) ، بخشی از مرکز دوم (SBG1) نیز این کار را کرد. با این وجود ، کل محوطه مرکز چهار داده از انرژی برخوردار نبوده و OVH انتظار نداشت که برق را زودتر از دوشنبه ، 15 مارس شروع کند.

علت آتش سوزی از بعدازظهر پنجشنبه به وقت محلی مشخص نشده بود. تحقیقات در مورد علت آن ادامه دارد.

پس از مدتی بررسی ، OVH دریافت که تمام مسیرهای الیافی که وارد دانشگاه استراسبورگ می شوند ، عملیاتی هستند.

OVH گفت که مرکز داده SBG2 باید “تقریباً به طور کامل بازسازی شود”. “SBG1 به شدت آسیب دیده است.” هیچ مشکلی در رابطه با آتش سوزی در SBG4 یا SBG3 پیدا نکرد. این شرکت انتظار دارد اوایل هفته آینده اتاق شبکه را در SBG1 بازیابی کند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور