مسائل فنی معمولاً محرکی برای مشکلات به‌روزرسانی اصلی نیستند

جان مولر از گوگل تأیید کرد که مسائل فنی به طور کلی باعث از دست دادن رتبه پس از به‌روزرسانی اصلی نمی‌شوند. مولر گفت که مشکلات رتبه‌بندی به‌روزرسانی اصلی بیشتر با مسائل کیفیت مرتبط است و نمونه‌هایی از انواع مشکلات کیفیت درک شده را ارائه کرد که به‌روزرسانی اصلی نیز حساس نیست.

وب سایت درست قبل از به روز رسانی اصلی بازنگری شده است

شخصی که این سوال را می‌پرسد نوشت که درست قبل از به‌روزرسانی الگوریتم اصلی گوگل، یک به‌روزرسانی بزرگ را برای یک سایت انجام داده است. پس از به‌روزرسانی، رتبه‌بندی وب‌سایت خراب شد و تا شش ماه از کار افتاد و هنوز بازیابی نشده است.

جان مولر درباره به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی بحث می‌کند

اسکرین شات جان مولربحث جان مولر درباره به روز رسانی الگوریتم اصلی گوگل

این سوالی است که پرسیده شد:

“وب سایت ما قبل از اینکه یک طراحی اساسی انجام دهیم، رتبه خوبی داشت. زمان‌بندی ما وحشتناک بود، زیرا یک به‌روزرسانی اصلی درست پس از راه‌اندازی منتشر شد که مشکلاتی در پیوندهای داخلی داشت.

ما مشکوک هستیم که گوگل در حال حاضر کیفیت سایت را دوباره ارزیابی کرده است، اما می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

رتبه‌بندی و ترافیک ما بسیار کاهش یافت و تمام قطعه‌های غنی را در این فرآیند از دست داد و در پنج، شش ماه گذشته در بلاتکلیفی قرار داشت.

آیا ما منتظر به‌روزرسانی اصلی دیگری هستیم تا گوگل دوباره کیفیت سایت ما را ارزیابی کند یا زمانی که وب‌سایت دوباره خزیده می‌شود این اتفاق می‌افتد؟»

این مفید است که بدانید به روز رسانی اصلی چیست

جان در پاسخ خود توصیه‌ای کرد و سپس دو بینش در مورد آنچه که معمولاً باعث کاهش رتبه‌بندی مرتبط با به‌روزرسانی اصلی نمی‌شود، ارائه کرد.

مولر با پیشنهاد تحقیق در مورد اینکه به‌روزرسانی الگوریتم اصلی چیست، شروع کرد تا بتواند بهتر تشخیص دهد که چرا یک سایت پس از به‌روزرسانی اصلی، دید جستجو را از دست داده است.

او توصیه کرد:

بنابراین من فکر می کنم چند چیز در اینجا وجود دارد که با هم جمع می شوند.

اما قبل از هر چیز، توصیه می کنم پست وبلاگ ما را که در مورد به روز رسانی های اصلی انجام دادیم، بررسی کنید. فکر کنم اسمش “آنچه صاحبان سایت باید در مورد به روز رسانی های اصلی بدانند“چیزی در همین راستا.

و اطلاعات زیادی در مورد به روز رسانی های اصلی دارد، به ویژه در مورد … انواع مسائلی که ما در آنجا بررسی می کنیم و اینکه چگونه مسائل در طول زمان حل می شوند.

بنابراین این اولین کاری است که در چنین موردی انجام می دهم.»

بینش 1: به روز رسانی های اصلی از داده های جمع آوری شده در طولانی مدت استفاده می کنند

مولر بعداً این بینش را ارائه داد که نوع مسائلی که می‌تواند منجر به یک نتیجه منفی مرتبط با به‌روزرسانی هسته‌ای شود، مشکلاتی هستند که در درازمدت ادامه دارند و نه مسائل فنی که منجر به تغییر ناگهانی و چشمگیر می‌شوند.

صدای ویدیو در قسمت ابتدایی پاسخ مولر قطع شد.

«…اطلاعاتی که برای به‌روزرسانی‌های اصلی برای درک سایت استفاده می‌کنیم، چیزی است که در درازمدت بیشتر جمع‌آوری می‌شود.

این چیزی نیست که اگر درست زمانی که به روز رسانی اصلی راه اندازی شد، مشکل فنی داشتید، ناگهان سایت شما دچار این مشکل می شد.

این واقعاً چیزی است که در مدت زمان طولانی تری جمع آوری می شود.

بنابراین این بدان معناست که اگر اثراتی از یک به‌روزرسانی اصلی می‌بینید، معمولاً به دلیل یک دوره زمانی طولانی‌تر است، که در آن ما به نوعی با مشکلاتی مواجه شده‌ایم که در رابطه با به‌روزرسانی‌های اصلی به آن‌ها نگاه می‌کنیم.»

بینش 2: مسائل فنی مانند مسائل کیفیت نیست

دیدگاه دوم این است که مسائل فنی به طور کلی باعث بروز مشکل اصلی مربوط به به روز رسانی نمی شوند. مولر به مسائل مربوط به کیفیت بیشتر اشاره کرد.

مولر همچنین خاطرنشان کرد که مسائل فنی کوچک مانند لینک های شکسته معمولاً دلیل مشکلات رتبه بندی به روز رسانی اصلی نیستند.

مولر پاسخ خود را ادامه داد:

همچنین، با توجه به مسائل فنی، معمولاً این یک محرک برای به‌روزرسانی‌های اصلی یا به‌روزرسانی‌های اصلی نیست، به نوعی، برای اینکه واقعاً ندانیم با وب‌سایت چه کار کنیم، زیرا مسائل فنی معمولاً با کیفیت یکسان نیستند. مسائل

بدیهی است که ممکن است برخی از مسائل فنی وجود داشته باشد که وقتی کاربر به وب سایت نگاه می کند، استفاده واقعی از وب سایت را غیرممکن می کند.

اما اگر فقط چیز کوچکی باشد، معمولاً مشکل بزرگی نیست.

بنابراین، اگر مواردی مانند 404s در یک صفحه یا برخی از لینک‌های خراب دارید، این دلیلی نمی‌شود که الگوریتم‌های کیفیت ما به نوعی پرش شوند.

اما چیزهای زیادی وجود دارد که الگوریتم های کیفیت ما به دنبال آنها هستند و همه آنها در پست وبلاگ وجود دارد.

بنابراین توصیه می کنم نگاهی به آن بیندازید.

با توجه به وضوح پس از بهبود وب سایت شما، که در پست وبلاگ نیز ذکر شده است.

برخی از این موارد به مرور زمان با پردازش مجدد وب سایت شما بهبود می یابند.

و برخی از آنها مستلزم این هستند که الگوریتم های کیفیت ما دوباره در سایت اجرا شوند و ممکن است مدتی طول بکشد تا این اتفاق بیفتد.

بینش به‌روزرسانی اصلی

جان مولر چندین توصیه و بینش مفید در مورد به روز رسانی الگوریتم اصلی و از دست دادن رتبه بندی ارائه کرد.

  • ابتدا، آشنایی با توضیح دهنده اصلی الگوریتم به روز رسانی گوگل مفید است.
  • سپس او گفت که به‌روزرسانی‌های اصلی از اطلاعات یک وب‌سایت استفاده می‌کنند که در درازمدت جمع‌آوری می‌شوند. این چیزی است که ارزش فکر کردن را دارد.
  • در نهایت، مولر خاطرنشان کرد که مسائل فنی واقعاً در همان دسته مسائل کیفی معمولی نیستند که به‌روزرسانی الگوریتم اصلی به آن مربوط می‌شود.

استناد

توضیح دهنده به روز رسانی الگوریتم اصلی گوگل را بخوانید

آنچه صاحبان سایت باید در مورد به روز رسانی های اصلی گوگل بدانند

پاسخ جان مولر به این سوال را در دقیقه 10:53 تماشا کنید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور