مزایا و معایب بیومتریک در مراقبت های بهداشتی

پیش بینی می شود بازار جهانی بیومتریک مراقبت های بهداشتی تا سال 2025 به 14.5 میلیارد دلار برسد. بیومتریک فیزیکی (مانند اثر انگشت و الگوهای وریدی) و رفتاری (به عنوان مثال ، الگوهای تایپ) است که می تواند برای شناسایی شخص به صورت دیجیتالی و دسترسی به داده ها تجزیه و تحلیل شود. سیستم های. اولین استفاده تجاری از فناوری بیومتریک به سر ویلیام جیمز هرشل در دهه 1850 نسبت داده شد ، هنگامی که او از اثر انگشت برای مهر و موم کردن اسناد رسمی امضا شده توسط افراد محلی در هند استفاده کرد. همه سیستم های بیومتریک سه مرحله اصلی را دنبال می کنند: ثبت ویژگی های فیزیکی یا رفتاری انتخابی همراه با نام و/یا شماره شناسه شخص.

تصویر
عکس پروفایل ITRex Hacker Noon

@itrexITRex

توسعه و مشاوره فناوری نوظهور: هوش مصنوعی. تجزیه و تحلیل پیشرفته فراگیری ماشین. اطلاعات بزرگ. ابر

شيرل پاول پس از رضايت بيمارستان از برداشته شدن حمايت حياتي عزادار برادر مرگ مغزش بود. قبل از اتخاذ این تصمیم بزرگ ، شیرل از همه اقوام دعوت کرد تا خداحافظی کنند. همه ویران شدند ، به ویژه دختران نوجوان برادر.

وحشت شیرل را تصور کنید وقتی به او گفتند مرد برادر او نیست. او فقط برای کشتن یک غریبه رضایت داده بود! چگونه ممکن است اتفاق بیفتد؟ تشخیص نادرست بیمار این مرد همان نام و نام خانوادگی و سال تولد برادر را داشت. به دلیل مواد مخدر …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور