مرکز داده Greenwashing: اشنایدر ابزارهایی را برای کمک به جلوگیری از جریمه راه اندازی می کند | دانش مرکز داده

غول مدیریت انرژی اشنایدر الکتریک مجموعه ای از ابزارها را برای مشتریان MSP و مراکز داده خود منتشر کرده است تا مدارک انطباق با استانداردهای آلایندگی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) تغییرات قوانینی را پیشنهاد کرده است که ثبت‌کنندگان را ملزم می‌کند تا برخی از خطرات مرتبط با آب و هوا را که احتمالاً تأثیر با اهمیتی بر کسب‌وکار آن‌ها دارد، لحاظ کنند. نگرانی‌ها در مورد مجازات‌ها همراه با فشار جنبش پایداری کلی منجر به ترس از «شستشوی سبز» شده است، جایی که شرکت‌ها ادعا می‌کنند که سازگار با آب و هوا هستند اما نیستند.

برای جلوگیری از جریمه‌های شستشوی سبز، اشنایدر قصد دارد ابزارهایی را برای مشتریان فراهم کند تا داده‌های جامعی در مورد انتشار گازهای گلخانه‌ای و سناریوهای «چه می‌شود» برای پیش‌بینی تأثیر محصولات، فناوری‌ها و عملیات جدید به مشتریان ارائه دهد.

کارستن باومن، مدیر ابتکارات استراتژیک و معمار راه‌حل‌ها در اشنایدر، گفت: «چالش در حال حاضر این است که شرکت‌ها می‌خواهند پایدار به نظر برسند، و سعی می‌کنند به نوعی مزیت نسبت به دیگران کسب کنند، اما هیچ پاسخگویی واقعی در برابر آنچه می‌گویید وجود ندارد. برقی.

او خاطرنشان می‌کند که در حال حاضر هیچ جریمه‌ای برای شستشوی سبز وجود ندارد به جز تبلیغات بد در صورت افشای یک شرکت. “این من را کمی به یاد مالیات می اندازد. شما می توانید در فرم اظهارنامه مالیاتی خود هر چه می خواهید بنویسید تا زمانی که حسابرسی شوید. سپس شما باید ثابت کنید، می دانید، چه چیزی درست است و چه چیزی درست نیست.» او گفت.

انتظار می رود پیشنهاد SEC در مورد انطباق با انتشار گازهای گلخانه ای از شرکت ها بخواهد که سه عنصر را در افشای آب و هوا ارائه کنند: اول خطرات مربوط به آب و هوا برای تجارت آنها است. دوم، آنها باید انتشار گازهای گلخانه ای در این عملیات را افشا کنند. سوم، آنها باید به نوعی معیارهای مربوط به آب و هوا نیز پایبند باشند، جایی که ابزارهای اشنایدر وارد می شوند.

در مجموع سه ابزار و سند وجود دارد. اولی یک سند اعلامیه محیطی محصول است که بیانیه ای است که کل تأثیر یک محصول یا خدمات را در چرخه عمر آن به نام مشخصات محیطی محصول (PEP) مشخص می کند. این سندی است که به وضوح مشخص می کند که چه نوع موادی در ساخت یک محصول استفاده شده است، چه مقدار اشنایدر برای تولید آن و چه مقدار برق برای تولید آن مصرف کرده است.

باومن گفت که این نه تنها در تولید و تأثیر نصب، بلکه در بخش عملیاتی نیز شامل می شود. «اگر محصولی را بخرید و به مدت 10 سال از آن استفاده کنید، خود استفاده تأثیر دارد. و سپس در پایان عمر آن… می‌توانید بدانید وقتی این محصول را پس می‌گیریم چه تأثیری دارد: «آیا می‌توان آن را مجدداً استفاده کرد یا دوباره استفاده کرد؟» این به طور بالقوه می تواند حتی عمر خود را افزایش دهد.»

اشنایدر همچنین دارای دو ماشین حساب آنلاین انتشار گازهای گلخانه ای است. یکی یک ماشین حساب ساده است که به ردپای کربن مرکز داده نگاه می کند، جایی که اپراتورهای مرکز داده شرکت می توانند بار IT خود را وارد کنند و چقدر برای برق می پردازند، که به آنها می گوید انتشار CO2 مربوط به برقی که می خرند.

دیگری کاملاً جدید است که حدود یک ماه پیش منتشر شده است. این ماشین حساب دی اکسید کربن چرخه حیات داده مرکز داده نامیده می شود که بررسی دقیق تری از زیرساخت دارد و به انتشارات اسکوپ یک، دو و سه نگاه می کند.

ماشین حساب ها را می توانید در اینجا پیدا کنید، در حالی که کاغذ سفید PEP اینجاست.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور