مرکز داده جدید در شمال در آکوریری، ایسلند قرار می گیرد | دانش مرکز داده

در شمال، یک شمارهrdic شرکت colocation و ارائه دهنده خدمات HPC، مکان چهارمین خود را فاش کرده است مرکز اطلاعات.

تسهیلات در آکوریری، در شمال ایسلند ساخته خواهد شد، و اراده در نهایت در مجموع به مساحت 4000 متر مربعتوهستی متراترها (تقریباً 43000 فوت مربع)، با شش سالن داده و 12مW از ظرفیت.

در شمال می گوید که تاسیسات در Akureyri دارای امتیاز PUE تا 1.03 خواهد بود – یعنی تقریباً تمام انرژی برای محاسبات استفاده خواهد شد. از آنجایی که خنک کننده به طور مداوم یک مشکل HPC است، شرکت استفاده می کند محلی آب و هوا به آن مزیت، کمک به افزایش کارایی فرآیند.

ما از توسعه این سایت در آکوریری استقبال می کنیم. گفت استیلدور استورلودوتیر، شهردار شهر.این پروژه تکمیل کننده پروژه های زیرساختی اخیر در شمال شرق کشور است که انتقال ایمن و مطمئن برق به منطقه را تضمین می کند. افزایش دسترسی به برق و همچنین امنیت در انتقال به منطقه شمال شرق این نوع توسعه را ممکن می سازد.

سردتر، دورتر و پایدارتر

در شمال (قبلاً به عنوان Advania شناخته می شد) یک شرکت متمرکز بر پایداری است، و سایت های آن فقط از انرژی های تجدید پذیر نیروگاه های آبی و زمین گرمایی استفاده کنیدس

با یک مرکز داده واحد آغاز شد، تأسیساتی به نام «ثور» که atNorth از Skyrr، یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات فناوری اطلاعات ایسلند، خریداری کرد. از آن زمان، این شرکت به دو مکان در ایسلند (اکنون سه مکان) و یک مکان در سوئد گسترش یافته است.

ایجولفور مگنوس، مدیر عامل شرکت نورد، گفت: «ما اولین بازیکن هم‌محلی در شمال اروپا هستیم که از همان ابتدا امکاناتی کاملاً مجهز برای خدمات با ظرفیت بالا ایجاد می‌کنیم. “انتخاب Akureyri استراتژیک است، این مرکز در حال حاضر یک مرکز پررونق با فناوری پیشرفته با بسیاری از شرکت های فناوری در منطقه است و مرکز جدید فرصت های شغلی زیادی را برای نیروی کار عالی و با استعداد ارائه می دهد.

علاوه بر این، آب و هوای سردتر ایسلند و منابع انرژی تجدیدپذیر به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا از زیرساخت‌های پایدار با اتصال و کارآمدی هزینه بهره ببرند، که به ما امکان می‌دهد خدمات خود را با دقت بالا به مشتریان در داخل و خارج از منطقه نوردیک ارائه دهیم.

در سال 2018، Advania قربانی یک سرقت واقعی از مرکز داده شد، زمانی که در یک سری سرقت از مرکز داده، سارقان سرورهای استخراج ارز دیجیتال به ارزش 2 میلیون دلار را به سرقت بردند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور