مرور قلم: پونه کوهی و نکاتی در مورد نحوه استفاده از آن

عکس پروفایل Hua Shu Hacker Noon

@هواشوهوا شو

بنویسید: blog.typogram.co | کار: typogram.co

اگر این سریال را دوست دارید ، می توانید مشترک شدن در اینجا. همچنین می توانید آن را بخوانید وبلاگ تایپوگرام

سلام اونجا

آخر هفته دوست داشتنی داشتی؟

هفته گذشته برای من یک هفته کاملا اجتماعی بود. به طور معمول ، من تمام هفته را برای برنامه ریزی و نوشتن مطالب مانند این خبرنامه ، وبلاگ و برنامه ریزی خود صرف کردم ، اما در طول هفته گذشته و آخر هفته دوستان جدید زیادی پیدا کردم. حتی اگر کاری را که می خواستم انجام دهم به سختی شروع کردم ، من با آن 1000٪ خوب هستم. من از همه این دوستان جدید بسیار خوشحال و هیجان زده ام:)

حالا ، بیایید به فونت و نکته طراحی خود برای امروز برسیم!

img: نمونه اسکریپت پونه کوهی

پونه کوهی راحت

اگر یک قدم زدن دلپذیر در منطقه تجاری مرکزی محله خود داشته باشید ، ممکن است بسیاری از رستوران ها ، کافه ها و فروشگاه های مواد غذایی را مشاهده کنید که با استفاده از حروف ارگانیک بر روی علائم یا محصولات خود استفاده می کنند. (در حال حاضر ما قادر به انجام این پیاده روی نیستیم ، اما امیدوارم به زودی بتوانیم.)

حروف ارگانیک قلم مو در طول تاریخ برای مشاغل کوچک ، به ویژه در غذا یا ناهار خوری استفاده می شده است. امروزه ، ما اغلب این اسکریپت ها را در بسته بندی مواد غذایی ، رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی مشاهده می کنیم. ما عاشق متن های قلم مو هستیم زیرا آنها بدون دردسر به نظر می رسند و به ما یادآوری می کنند که وقتی می خواهیم با فشار بسیار کمی خلق کنیم ، چه کاری می توانستیم انجام دهیم.

خلاقیت منتظر آن نیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور