مروری بر Java Runtime Environment (JRE) برای مبتدیان

عکس پروفایل نویسنده

@usemynotesاز یادداشت های من استفاده کنید

Use My Notes یک وب سایت آموزش و پرورش برای تهیه کلیه مطالب دوره دیپلم است.

در این آموزش ، ما در مورد یکی از اجزای اصلی جاوا یعنی آنچه Java Runtime Environment است یاد خواهیم گرفت. ما ساختار اساسی آن را پوشش خواهیم داد و خواهیم فهمید که چرا در جاوا مورد نیاز است. این آموزش همچنین شامل نصب JRE در رایانه محلی شما خواهد بود.

Java Runtime Environment (JRE) چیست؟

هر نرم افزاری که اجرا شود به محیطی نیاز دارد که بتواند در آن استراحت و کار کند. محیط اصلی در رایانه ، سیستم عامل (OS) آن است. کلیه نرم افزارها به طور کلی بر روی سیستم عامل کار می کنند. این که همیشه همه چیز را مستقیماً روی سیستم عامل اجرا کنید کارآمد نیست.

به طور خاص برای برنامه های جاوا ، یک محیط خاص وجود دارد که می تواند برنامه های جاوا را بصورت مجازی روی سیستم عامل اجرا کند ، به آن Java Runtime Environment (JRE) می گویند. Java Virtual Machine (JVM) که قسمت اصلی جاوا مسئول اجرای برنامه های جاوا است نیز در JRE قرار دارد.

می توان گفت JVM زیرمجموعه ای از JRE است.

JRE یک بستر مجازی فراهم می کند که JVM و سایر جاوا بر روی آن قرار دارد
کتابخانه ها روشن هستند. این م componentsلفه های JRE عملاً جدا شده و برای اجرای برنامه های جاوا مورد استفاده قرار می گیرند. سیستمی که JRE ندارد نمی تواند برنامه های جاوا را اجرا کند. ما باید JVM را برای اجرای برنامه ها و برنامه های جاوا نصب کنیم. همچنین،…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور