مرورگر شجاع برای راه اندازی موتور جستجوی خود

شجاع ، سازندگان یک مرورگر وب منبع باز ، در حال راه اندازی یک موتور جستجوی جایگزین با محوریت حریم خصوصی هستند که گزینه هایی برای نتایج جستجوی بدون تبلیغ و پشتیبانی از تبلیغات را ارائه می دهد.

به دنبال خرید شجاع Tailcat ، موتور جستجوی توسعه یافته توسط تیم سابق Cliqz ، این شرکت محصول آینده خود را که به جستجوی شجاع معروف است اعلام کرد.

جستجوی شجاع به عنوان “اولین جایگزین خصوصی برای جستجوی Google و Google Chrome در تلفن همراه و دسک تاپ” تبلیغ می شود.

از نظر فنی درست است. در حالی که گزینه های خصوصی Google وجود دارند ، آنها هم موتور جستجو و هم مرورگر را در تلفن همراه ارائه نمی دهند و دسکتاپ.

DuckDuckGo در حال حاضر موفق ترین گزینه خصوصی برای Google است ، اما چیزی که فقدان آن است مرورگر دسک تاپ است. اگرچه این یک مرورگر تلفن همراه را ارائه می دهد و موتور جستجوی آن از هر مرورگری در هر دستگاه قابل دسترسی است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

موتور جستجوی Tailcat پایه و اساس جستجوی شجاع خواهد شد ، که در مرورگر Brave ادغام خواهد شد.

با جستجوی Brave Search در خارج از مرورگر این شرکت نیز قابل دسترسی خواهد بود – اگر هم اکنون به آنجا بروید ، تنها گزینه ثبت نام در لیست نامه های پستی است.

مرورگر شجاع برای راه اندازی موتور جستجوی خود

در حال حاضر هیچ تاریخ راه اندازی جستجوی شجاع وجود ندارد. کسانی که برای لیست پستی ثبت نام می کنند اولین بار که موتور جستجوی جدید آماده شود از آزمایش استفاده می کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در یک اطلاعیه مطبوعاتی ، Brave توضیح می دهد که موتور جستجوی آن با موتور توسعه یافته توسط “Big Tech” چه تفاوتی دارد:

“زیر هود ، تقریباً تمام موتورهای جستجوگر امروزی یا توسط نتایج حاصل از شرکت های Big Tech ساخته شده اند یا به آنها اعتماد می کنند. در مقابل ، موتور جستجوی Tailcat در بالای یک نمایه کاملاً مستقل ساخته شده است که قادر است کیفیت مورد انتظار مردم را ارائه دهد ، اما حریم خصوصی آنها را خدشه دار نمی کند. Tailcat آدرسهای IP را جمع آوری نمی کند یا از اطلاعات قابل شناسایی شخصی برای بهبود نتایج جستجو استفاده نمی کند. “

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد کاربران در مورد آنلاین بودن بیشتر به حریم خصوصی خود اهمیت می دهند. مرورگر وب با حریم خصوصی Brave از 11 میلیون کاربر فعال ماهانه به 25 میلیون نفر رسیده است.

DuckDuckGo نیز با رشد 100 میلیون جستجو روزانه در ژانویه و پیشی گرفتن از Bing ، تبدیل به شماره 2 موتور جستجوی موبایل در ایالات متحده شده است ، همچنین رکورددار است.

مورد دیگری که ممکن است جستجوی شجاع را از سایر موتورهای جستجوی جایگزین متمایز کند ، امکان تجربه جستجوی بدون تبلیغات و حق بیمه است.

این شرکت می گوید که در حال ارائه نسخه های رایگان و پولی موتور جستجوی خود است. به نسخه رایگان با بستر تبلیغات مبتنی بر حریم خصوصی ، تبلیغات شجاعانه یارانه داده می شود.

“ما در حال حاضر به تجربه های مختلف جستجو برای ارائه به کاربران خود فکر می کنیم. در حالی که گروهی از کاربران وجود دارند که مدتهاست خواستار یک تجربه جستجوی بدون تبلیغات برتر هستند ، دیگران مدل رایگان و پشتیبانی شده از تبلیغ را ترجیح می دهند. ما فکر می کنیم ارائه یک انتخاب بهترین است. “

جستجوی شجاع با مرورگر Brave به طور یکپارچه کار خواهد کرد ، اگرچه کاربران مرورگر می توانند به عنوان گزینه پیش فرض خود ، تنظیم هر موتور جستجو را ادامه دهند.

منبع: شجاع

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور