مراکز داده در ویرجینیا از 17 میلیارد دلار تولید اقتصادی در سال 2021 حمایت کردند | دانش مرکز داده

بیش از نیمی از توسعه اقتصادی در ایالت ویرجینیا در سال گذشته به دلیل مراکز داده بود.

بر طبق تأثیر مراکز داده بر اقتصاد ایالتی و محلی ویرجینیا گزارش، در 24 مارس منتشر شد. این گزارش توسط شورای فناوری ویرجینیای شمالی، یک انجمن تجاری به نمایندگی از جامعه فناوری منطقه، با حدود 500 سازمان عضو تهیه شده است.

در سراسر ایالت، مراکز داده همچنان محرک اصلی سرمایه گذاری در ویرجینیا هستند. این سازمان خاطرنشان کرد: «طبق اطلاعات مشارکت توسعه اقتصادی ویرجینیا (VEDP)، در سال 2021، 62 درصد (6.8 میلیارد دلار) از کل سرمایه گذاری جدید اعلام شده توسط VEDP از مراکز داده جدید و در حال گسترش بوده است.

در سال 2021، صنعت مرکز داده بیش از 45000 شغل را پشتیبانی کرد که 3.6 میلیارد دلار درآمد نیروی کار و 7.5 میلیارد دلار تولید اقتصادی ایجاد کرد.

این امر به ویژه در شمال ویرجینیا صادق است. مجموع ظرفیت مرکز داده منطقه از سال 2018 تا 2021 بیش از دو برابر شده است. از سال گذشته، موجودی مرکز داده در شمال ویرجینیا از پنج بازار بزرگ بعدی (شیکاگو، دالاس-فورث، سیلیکون ولی، نیویورک/سه‌تا) فراتر رفته است. این سازمان گفت که منطقه ایالتی و فینیکس)، با نرخ مرکب سالانه رشد 25 درصدی از سال 2014 تا 2021.

در همان زمان، این گزارش خاطرنشان کرد که مراکز داده دیگر محدود به ویرجینیای شمالی نیستند، بلکه اکنون به طور یکنواخت در سراسر ایالت قرار دارند..

بسیاری دیگر dآنها جوارد ویرجینیا می شود

بر اساس این گزارش، مراکز داده به طور مستقیم و غیرمستقیم مسئول ایجاد 174 میلیون دلار درآمد ایالتی و یک میلیارد دلار درآمد مالیاتی محلی در ویرجینیا بودند. به‌عنوان مثال، در شهرستان‌های Loudoun و Prince William، هر دلار سرمایه‌گذاری شده توسط این شهرستان در مراکز داده، بیش از 13 دلار درآمد مالیاتی را به ارمغان می‌آورد. این گزارش اشاره کرد که نمی تواند محاسبات مشابهی را برای سایر شهرستان ها ارائه دهد زیرا داده های محلی در دسترس نبود.

بر اساس مخارج سرمایه ای، تیوی سرمایه گذاری انباشته در مراکز داده در سراسر ایالت را به 126 میلیارد دلار در سال 2021 دلار رساند. بر اساس هزینه های عملیاتی، مراکز داده ویرجینیا 5.4 میلیارد دلار در سال 2021 هزینه کردند که اکثریت آن صرف شد. بر کارکنان و قدرت.

تاثیر بر مشاغل

به ویژه تأثیر این صنعت بر مشاغل قابل توجه است، زیرا مراکز داده گاهی اوقات به دلیل عدم ایجاد مشاغل زیادی در مقایسه با میزان برق مصرفی مورد انتقاد قرار می گیرند. بر اساس این گزارش، در سال 2021، صنعت مرکز داده در ویرجینیا تقریباً 5550 شغل عملیاتی و تقریباً 10000 شغل ساخت و ساز و تولید ایجاد کرد. از این میان، الفتقریباً 88٪ (4920) در شمال ویرجینیا بودند، در حالی که 6٪ (330) در جنوب ویرجینیا، 5٪ (250) در مرکز و ساحلی ویرجینیا و 1٪ (50) در دره و ویرجینیای غربی بودند.

آن مشاغل مسئول بودند بر اساس این گزارش 1.6 میلیارد دلار حقوق و مزایا به کارکنان و 7.5 میلیارد دلار در تولید اقتصادی.

علاوه بر این، برای هر شغل در مرکز داده ویرجینیا، اثر چند برابری 4.1 شغل اضافی وجود دارد که در بقیه کشورهای مشترک المنافع با 45460 شغل پشتیبانی شده در سال 2021 پشتیبانی می شود. آن مشاغل مسئول بودند 3.6 میلیارد دلار حقوق و مزایای کارکنان مرتبط و 15.3 میلیارد دلار در تولید اقتصادی، اشاره کرد.

سیشرکت هایی که تولید می کنند تجهیزات برای مراکز داده نیز در ویرجینیا فروشگاه راه اندازی کرده اند. این شامل یک جدید تاسیسات تولیدی 36 میلیون دلاری در Botetourt County توسط Munters Group، تولیدکننده جهانی تجهیزات تصفیه هوا و کنترل آب و هوا، از جمله سیستم های خنک کننده مرکز داده. ایرلندی هانلی انرژی تاسیس کردویرایش مقر ایالات متحده و کارخانه تولید محصولات نظارت بر انرژی در اشبرن، انتظار دارد استخدام 170 کارگر تا پایان سال و Aggreko بریتانیا، که تولید موقت نیرو و تجهیزات ذخیره انرژی برای مراکز داده تولید می کند، ساخته می شود دفتر مرکزی آن در آمریکای شمالی در شهرستان لودون.

بدر این گزارش آمده است که بین سال‌های 2001 تا 2020، متوسط ​​کارمندان بخش خصوصی یک مرکز داده ویرجینیا شاهد افزایش درآمد ناخالص خود سریع‌تر از متوسط ​​کارمندان بخش خصوصی در ویرجینیا بودند.افزایش 120 درصدی.

مشوق های مالیاتی دولتی

این سازمان بیشتر سرمایه گذاری مرکز داده ویرجینیا را به یک فروش و استفاده از معافیت مالیاتی برای برخی تجهیزات برای مراکز داده که به اندازه کافی بزرگ هستند که واجد شرایط باشند.

امروز، مبیش از 30 ایالت نوعی برنامه تشویقی برای جذب مراکز داده ارائه می دهند. در این گزارش، 26 ایالت از مشوق های مالیاتی فروش و استفاده می کنند که به مدت 10 سال یا بیشتر ادامه دارد، که 11 مورد از آنها مشوق هایی دارند که اعتبار نامحدود دارند. گفت.

تعدادی از این ایالت ها به تازگی معافیت های مالیاتی بر فروش را اضافه کرده اند، به همراه سایر ایالت ها مانند نیوجرسی هستند در نظر گرفتن معافیت ها پس از مشاهده آثار آنها. این گزارش خاطرنشان کرد: «به طور فزاینده‌ای متوجه می‌شویم که منطقه نیویورک-نیوجرسی پیشتاز خود را در بازار مرکز داده به ویرجینیای شمالی از دست داده است، حداقل تا حدی به این دلیل که نیوجرسی با سایر بازارها در زمینه مالیات رقابتی نیست».

تیاو ادعا کرد که ویرجینیا با اجرای چنین معافیت‌های مالیاتی ضرر نمی‌کند: «همه مراکز داده (بزرگ و کوچک) به کارفرمای ایالتی مالیات‌های کسر شده پرداخت می‌کنند. در سطح محلی، مراکز داده بزرگ و کوچک، مالیات بر املاک، مالیات بر دارایی شخصی ملموس، مالیات مجوز کسب و کار، و مالیات بر تاسیسات صنعتی می پردازند.

در لودوتوn شهرستان، گفت: مراکز داده سالانه نیم میلیارد دلار درآمد مالیاتی محلی به ارمغان می آورند و در مسیر رسیدن به یک میلیارد دلار در سال در دهه آینده هستند. ایندی رایزر، شهرستان مدیر اجرایی توسعه اقتصادی این به لودو اجازه داده استتواو گفت که در 15 سال گذشته 1 میلیارد دلار به جاده ها اختصاص داده و 36 مدرسه بسازد. “این سطح از درآمد واقعا کمک می کند.”

علاوه بر این، کمیسیون ممیزی و بازبینی قانونگذاری مشترک ایالت در سال 2019 تعیین کرد که “90٪ از سرمایه گذاری مرکز داده توسط شرکت هایی که معافیت مالیاتی فروش و استفاده را دریافت کرده اند، بدون این انگیزه در ایالت ویرجینیا رخ نمی دهد.”

دولت مشوق های مشابهی ارائه می دهدس این گزارش افزود: به شرکت های تولیدی.

علاوه بر این، بسیاری از مراکز داده باید فروش ایالتی بپردازند و از خرید تجهیزات مرکز داده مالیات استفاده کنند، زیرا به اندازه کافی بزرگ نیستند که واجد شرایط تشویق مرکز داده باشند.در ویرجینیا، در این گزارش اشاره شد. تیبه هر حال در ویرجینیا قرار بگیرید زیرا مراکز داده تمایل دارند برای استفاده از زیرساخت های فیبر و برق محلی موجود خوشه شوند.

این گزارش توسط افراد مختلف حمایت شده است محلی شرکت ها و سازمان ها، از جمله CloudHQ، Digital Realty، Dominion Energy، Fairfax Economic Development Authority، Iron Mountain، Loudoun County توسعه اقتصادی ویرجینیا، مایکروسافت، توسعه اقتصادی شاهزاده ویلیام، VISA، اتحاد منطقه‌ای فردریکزبورگ، و مراکز داده Vantage. توسط Mangum Economics مستقر در گلن آلن، ویرجینیا تهیه شده است.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور