مراکز داده تراز شده با 2 مگا پردیس جدید، ردپای Phoenix را گسترش می دهند | دانش مرکز داده

Aligned همچنان از مشوق های مالیاتی و هزینه های کم آریزونا با تملک زمین های جدید برای یک پردیس بزرگ فینیکس پایدار استفاده می کند.

شرکت زیرساخت‌های فناوری و مکان‌یابی، Aligned Data Centers، دو خرید زمین جدید در فینیکس، آریزونا انجام داد. کل پردیس‌های آینده در مجموع بیش از 400 مگاوات بار فناوری اطلاعات در دو میلیون فوت مربع خواهند داشت. این پروژه به دنبال توسعه شرکت در پردیس حفره کوانتومی مریلند و شیکاگو همراه با مراکز دیگر در دالاس و سالت لیک سیتی. در مجموع، 470 مگاوات پروژه های عمرانی Aligned در سال جاری فعال یا برنامه ریزی شده است.

گفت: «توسعه ما در Phoenix بزرگ نمونه‌ای از رویکرد قدرت اول Aligned برای خرید دارایی و همچنین سرمایه‌گذاری استراتژیک در طراحی و ساخت، زنجیره تأمین و برنامه موجودی مدیریت شده توسط فروشنده، و تیم برای ارائه ظرفیت با حداکثر سرعت و مقیاس است». اندرو شاپ، مدیر عامل Aligned.

پایداری مرکز داده

افزایش توانایی مشتری برای افزایش مقیاس بدون قربانی کردن محیط محلی در مرکز استراتژی جدید پایداری مرکز داده Aligned قرار دارد. در سال 2020، Aligned یک میلیارد دلار بدهی مرتبط با پایداری برای ساخت مراکز داده سبز دریافت کرد. این شرکت باید از انرژی های تجدیدپذیر استفاده کند، شفافیت در طرح های پایداری ارائه دهد و استانداردهای ایمنی محل کار را رعایت کند تا نرخ بهره کمتری برای وام دریافت کند.

مراکز داده جدید دارای فناوری خنک کننده Delta³ ثبت شده Aligned خواهند بود که از آرایه هایی برای جذب و حذف گرما و همچنین کاهش نیاز به جریان آب استفاده می کند. این مرکز همچنین دارای یک سیستم دفع گرما است که 85٪ آب کمتری مصرف می کند و در صورت نیاز می تواند بدون آب کار کند. این سیستم های آب ظریف را در جنوب غربی آمریکا حفظ می کند.

سیستم آدیاباتیک پویا از چگالی بالا، مخلوط و متغیر به طور موثر پشتیبانی می کند. فن‌آوری خنک‌کننده همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد حتی در گرم‌ترین آب‌وهوا با قدرت 50 کیلووات در هر رک و PUE بالا مقیاس‌بندی کنند. این به مشتریان بزرگ یا کوچک امکان می دهد تا در صورت نیاز بدون مشکل، انعطاف پذیری داشته باشند. علاوه بر این، بار IT هر مرکز داده جدید با 100٪ انرژی تجدید پذیر مطابقت خواهد داشت.

قابلیت حیات مرکز داده فینیکس

بازار فونیکس به طور فزاینده ای برای اپراتورهای مراکز داده که به دنبال مرکزی برای خدمت به ساحل غربی هستند، مطلوب است. شبکه برق قابل اعتماد آریزونا به منابع انرژی تجدیدپذیر مانند خورشیدی و باد دسترسی دارد. شبکه، همراه با کم هزینه های تجاری و عملیاتی، فینیکس را جذاب کرده است. این ایالت همچنین نسبت به برخی از همسایگان خود مانند کالیفرنیا خطر بلایای طبیعی بسیار کمتری دارد.

آریزونا همچنین دارای مزایای مالیاتی قابل توجهی است. اپراتورهای مرکز داده، مالکان و مشتریان همگی از معافیت های مالیاتی بهره مند می شوند. اپراتورها در مالیات بر دارایی صرفه جویی می کنند. اگر مشتریان حداقل 500 کیلووات در ماه به مدت حداقل دو سال با Aligned قرارداد داشته باشند، 20 سال معافیت مالیاتی بر فروش دریافت می کنند. این مشوق مالیاتی به دلیل شیوه های پایداری Aligned امکان پذیر است.

Schaap در مورد استراتژی شرکت در حال حرکت به سمت جلو گفت: “Aligned روی برآورده کردن نیازهای ظرفیت مشتریان امروز تمرکز دارد، در حالی که دائما در تمام جنبه های کسب و کار خود نوآوری می کند تا اطمینان حاصل شود که الزامات آینده مرکز داده آنها برآورده خواهد شد.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور