مدیر عامل VMware می گوید معامله Broadcom در مسیر، محصولات جدید چند ابری را عرضه می کند | دانش مرکز داده

زمانی که Rangarajan Raghuram، مدیرعامل VMware در روز سه‌شنبه برای شروع کنفرانس سالانه VMware Explore روی صحنه رفت، این یک سخنرانی اصلی معمولی نبود – نه با برنامه‌ریزی ۶۱ میلیارد دلاری برودکام برای خرید شرکتش و هاک تان، مدیر عامل برادکام، در آن حضور دارد.


Raghuram برای رونمایی از محصولات و خدمات جدید آنجا بود، اما ابتدا در سخنرانی خود و کنفرانس مطبوعاتی بعدی به این قرارداد معلق پرداخت. او گفت که خرید همچنان در مسیر خود قرار دارد و انتظار می‌رود در طول سال مالی 2023 Broadcom بسته شود، یعنی زمانی بین نوامبر تا اکتبر آینده.


وی گفت: شرکت هایی که در اردیبهشت ماه خرید خود را اعلام کردند، در حال گذراندن مجوزهای نظارتی هستند. در همین حال، مدیران VMware طبق معمول در حال انجام تجارت هستند و به تیم Broadcom آموزش می دهند تا به آنها کمک کنند تا وسعت و عمق مجموعه محصولات و تجارت VMware را درک کنند – و تیم Broadcom “بسیار هیجان زده” است.

او از ارائه جزئیات دقیق برنامه ها و استراتژی های پس از خرید خودداری کرد. اما او گفت که معتقد است مشتریان VMware با خرید راحت هستند و درک می کنند که Broadcom می خواهد به ساخت و رشد محصولات VMware که آنها استفاده می کنند ادامه دهد.


از ماه می، من زمان زیادی را با تان و تیمش گذرانده‌ام، و بیشتر صحبت‌های ما در مورد این جامعه و چگونگی باز کردن مرحله بعدی نوآوری بوده است. راغورام پس از معرفی تان به جمعیتی که در مرکز Moscone سانفرانسیسکو تشویق می‌کردند، گفت:


Raghuram سپس بر روی جدیدترین محصولات VMware تمرکز کرد تا به مشتریان کمک کند تا برنامه‌های Cloud-Native بسازند و محیط‌های چند ابری خود را اجرا، مدیریت و ایمن کنند. این محصولات شامل نسخه های جدید نرم افزارهای پرچمدار vSphere و vSAN، ابزارهای مدیریتی، شبکه و امنیتی جدید، نرم افزار به روز شده Kubernetes و خدمات جدید با ارائه دهندگان ابر عمومی است.

VMware بر روی واحدهای پردازش داده تمرکز می کند

در کنفرانس سال گذشته، VMware مجموعه‌ای از محصولات نرم‌افزاری و خدمات ابری را با نام خدمات Cross-Cloud معرفی کرد که برای ساده‌سازی پذیرش و مدیریت چند ابری طراحی شده‌اند. Raghuram گفت که این خدمات Cross-Cloud سازمان ها را قادر می سازد تا ابر هوشمند باشند.


او گفت: “اگر سال گذشته در مورد چشم انداز بود، امسال من فوق العاده قوی هستم زیرا ما در حال ارائه محصولات هستیم.”


محصولات جدید معرفی شده Raghuram عبارتند از:

  • vSphere 8 با پشتیبانی از واحدهای پردازش داده (DPU). DPU ها شبکه و عملکردهای امنیتی را از CPU خارج می کنند و عملکرد سریعتر برنامه و امنیت را بهبود می بخشد.
  • vSAN 8، که دارای یک معماری ذخیره سازی جدید است که عملکرد، کارایی ذخیره سازی و حفاظت از داده ها را بهبود می بخشد.
  • VMware Aria، یک راه حل یکپارچه مدیریت چند ابری. این یک صفحه شیشه ای واحد را برای سازمان ها فراهم می کند تا هزینه، عملکرد، امنیت و پیکربندی و تحویل برنامه ها را در محل و در چند ابر عمومی مدیریت کنند.

Raghuram گفت که مجازی سازی سرور vSphere، مجازی سازی ذخیره سازی vSAN و مجازی سازی شبکه NSX و نرم افزار امنیتی، بلوک های اساسی زیرساخت مدرن را تشکیل می دهند.


ساخت vSphere 8 و vSAN 8 دو سال طول کشید. این یک نسخه جدید مهم است و پایه و اساس دهه آینده محاسبات مدرن را تنظیم می کند.


به عنوان بخشی از اعلامیه vSphere، انویدیا و دل اعلام کردند که سرورهای Dell PowerEdge را با vSphere 8 و DPU BlueField-2 انویدیا در اواخر سال جاری عرضه خواهند کرد. AMD همچنین اعلام کرد که Dell، Hewlett Packard Enterprise و Lenovo سرورهایی را که بر روی DPU AMD اجرا می شوند، به نام AMD Pensando Distributed Services Card ارسال خواهند کرد.


تحلیلگران می گویند که اعلام vSphere برای شرکت ها قابل توجه است. ارائه دهندگان ابر عمومی سال ها از DPU ها با پیاده سازی های خاص خود بهره مند شده اند. گری چن، تحلیلگر IDC، گفت: اکنون شرکت ها می توانند در مراکز داده داخلی خود نیز سود ببرند.


او گفت: «همه به دنبال کارایی بیشتر و عملکرد بیشتر هستند.


مت کیمبال، تحلیلگر ارشد Moor Insights & Strategy، می‌گوید vSphere با پشتیبانی از DPU برای سازمان‌ها، به‌ویژه سازمان‌هایی که برنامه‌های فشرده داده دارند و در گذشته از پیاده‌سازی سرورهای فلزی برهنه استفاده می‌کنند، یک معامله بزرگ است.


او گفت که با افزایش عملکرد DPU ها، برخی از سازمان ها با پایگاه داده یا برنامه های فشرده داده می توانند از فلز خالی مهاجرت کرده و آن برنامه ها را مجازی کنند و از مزایای مدیریت مجازی سازی بدون جریمه عملکرد بهره مند شوند.


بسیاری از برنامه های پایگاه داده نمی توانند تأخیر VMware را تحمل کنند. کیمبال گفت: این کار شروع به حذف این موانع می کند.


با این حال، پذیرش DPU یک شبه اتفاق نمی افتد. چن گفت، شرکت‌ها زمانی که زمان ارتقای سرورهایشان در سال‌های آینده فرا رسد، آن را اتخاذ خواهند کرد.

ابزارهای جدید شبکه و امنیت VMware

VMware همچنین ابتکارات جدید شبکه و امنیت را اعلام کرد، از جمله:

  • Project Northstar، یک نرم‌افزار به‌عنوان یک سرویس ارائه می‌شود که یک کنسول مرکزی برای مدیریت شبکه و سیاست‌های امنیتی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. همچنین ترافیک را در محیط های چند ابری تجزیه و تحلیل می کند و تشخیص و پاسخ تهدید و تعادل بار پیشرفته را ارائه می دهد.
  • پروژه دیده بان، که برنامه کاربردی را برای کنترل سیاست های کاربردی فعال می کند، بنابراین سازمان ها می توانند به طور مستمر خطرات و مشکلات انطباق را ارزیابی و کاهش دهند.
  • پروژه ترینیداد، که امنیت و تجزیه و تحلیل API VMware را با استقرار حسگرها در خوشه‌های Kubernetes گسترش می‌دهد و از یادگیری ماشینی برای تشخیص ناهنجاری‌های رفتاری بین میکروسرویس‌ها استفاده می‌کند.

نرم افزار جدید Tanzu و خدمات ابری

VMware همچنین به‌روزرسانی‌هایی را برای مجموعه Tanzu Kubernetes خود برای ساخت، اجرا و مدیریت برنامه‌های کانتینری اعلام کرد. به عنوان مثال، Tanzu Mission Control، اکنون دارای پشتیبان‌گیری و بازیابی متقابل است و در حال پیش‌نمایش توانایی تهیه و مدیریت مستقیم خوشه‌های Amazon EKS است.


در بخش ابری، سرویس اشتراک VMware Cloud Universal اکنون از Microsoft Azure پشتیبانی می کند. این بدان معناست که مشتریان می توانند اعتبار خود را برای اجرای بارهای کاری vSphere در راه حل Azure VMware اعمال کنند.


VMware و Amazon Web Services همچنین اعلام کردند که VMware Cloud در AWS اکنون از Amazon FSx برای NetApp ONTAP پشتیبانی می کند، یک سرویس مدیریت شده که به سازمان ها اجازه می دهد تا فایل سیستم های NetApp ONTAP را روی AWS اجرا کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور