مدیر عامل Vertiv: مرکز خرید زنجیره تأمین مرکز داده باعث افزایش هزینه ها می شود

اختلال مداوم در زنجیره های تأمین جهانی باعث افزایش هزینه تجهیزات زیرساختی مرکز داده می شود ، و فروشندگان را در یک وضعیت دائمی از بین تلاش برای جلب رضایت بزرگترین مشتریان خود – که بیشتر و بیشتر مراکز داده ایجاد می کنند – و حفظ خطوط اصلی خود را دستکاری می کند. .

راب جانسون ، مدیر عامل شرکت ورتیو ، یکی از بزرگترین سازندگان تجهیزات مرکز داده در جهان ، به DCK گفت: “بازار داغ است ، مردم محصولات را می خواهند ، قیمت ها در حال افزایش است ، و شما نمی توانید این مواد را تهیه کنید ، و این یک طوفان عالی است.” در مصاحبه با پایگاه داده مرکز.

کمبود تراشه تنها بخشی از بحران زنجیره تأمین است که در اثر بیماری همه گیر ایجاد می شود. اگر شرکتی مانند Vertiv هستید که تجهیزات خنک کننده مراکز داده زیادی را می فروشد ، برای مثال در تلاش برای خرید فن کافی هستید. جانسون گفت ، تهیه باتری های لیتیوم یون (که در سیستم های UPS مرکز داده استفاده می شود) و همچنین مواد ، از جمله فولاد ، مس یا پلاستیک ، بسیار دشوار است.

حمل و نقل قسمت عمده ای از افزایش هزینه ها است. با تشدید ترکیبی از اختلالات زنجیره تامین ، افزایش تقاضای حمل و نقل بین المللی ، گلوگاه در بنادر بزرگ و انسداد کانال سوئز ، میانگین قیمت حمل کانتینر از یک کشور به کشور دیگر از این زمان در سال گذشته چهار برابر شده است .

قیمت پیچیده در بحران زنجیره تامین مرکز داده مهم است

وی نمی تواند بگوید که قیمتها چقدر افزایش یافته است ، زیرا تصمیمات قیمت گذاری به صورت مورد به مورد در سطح محلی انجام می شود.

جانسون گفت: “ما فقط سعی می کنیم هزینه های خود را – که در حال افزایش است – جبران کنیم تا بتوانیم از صاحبان سهام خود مراقبت کنیم.”

مشتریان درک کرده اند. وی گفت: “مشتریان و شرکای ما در درک آنچه در بازار اتفاق می افتد بسیار خوب هستند.”

فروشندگان ورتیو از تحلیل ها برای تصمیم گیری در مورد قیمت استفاده می کنند. نماینده فروش می تواند قیمت پیشنهادی محصول را به سیستم قیمت گذاری وارد کند و سیستم پیش بینی می کند که مثلاً ممکن است در آن سطح قیمت معامله را از دست بدهند یا برنده شود یا به آنها اطلاع دهد که قیمت برای آن بازار خیلی پایین است.

جانسون گفت: “این کاری است که ما کاملا دقیق انجام می دهیم و سعی می کنیم آن را با روحیه مشارکت انجام دهیم تا در این زمان از مشتریان خود سو takingاستفاده نکنیم.”

مصاحبه کامل ما با راب جانسون ، مدیرعامل Vertiv ، را در Podcast مرکز داده بشنوید. علاوه بر بحران زنجیره تامین ، ما در مورد تأثیر همه گیر بر عملیات Vertiv ، استراتژی شرکت در بازار مرکز داده های فوق العاده مقیاس و جدیدترین فناوری نوآوری در مرکز داده صحبت کردیم.

اینجا یا هرجایی که پادکست خود را دریافت می کنید گوش کنید و حتماً مشترک شوید!

پادکست های اپل | Spotify | Google Podcasts | بخیه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور