مدیریت محصول چیست و چگونه می تواند به شما در رشد کمک کند

عکس پروفایل Scott Middleton Hacker Noon

@اسکات میدلتوناسکات میدلتون

اسکات مدیر عامل و بنیانگذار Terem ، شرکت پیشرو در زمینه تولید محصولات فناوری استرالیا است.

در حالی که مدیریت محصول از پشتیبانی بی چون و چرای در موفق ترین شرکتهای فناوری جهان برخوردار است ، سازمانهای دیگری که می توانند از مدیریت محصول به طور قابل توجهی بهره مند شوند هنوز هنوز این رشته را قبول نکرده و از آن استقبال نمی کنند. بنابراین ، من می خواهم دلیل اینكه شما به مدیریت محصول در فن آوری یا سازمان دیجیتال خود نیاز دارید را بررسی كنم.

مدیریت محصول یک رشته جدید نیست. این کار در حدود سال 1931 آغاز شد ، و با یادداشتی از نیل مک الروی در Procter & Gamble (P&G) در مورد نیاز به استخدام افراد برای داشتن و درک مارک های خاص P&G (محصولات) آغاز شد. بعداً هیولت پاکارد این رویکرد را عامل اصلی موفقیت خود دانست و آن را با روشهای کایزن (فکر می کنید بهبود مستمر) از Toyota Way است.

اخیراً ، مانیفست چابک به تکامل بیشتر آن کمک کرده است. به سختی توسط افرادی مانند Google ، Airbnb ، Facebook ، Netflix و دیگران پذیرفته شده است. مدیریت محصول در کنار مهندسی و بازاریابی (به جای افتادن به یکی یا دیگری) به عملکرد متمایزی تبدیل شده است ، که اغلب مستقیماً به مدیر عامل گزارش می دهد (برای مطالعه تاریخچه مفصل تاریخچه و تحول مدیریت محصول توسط مارتین اریکسون)

بنابراین ، مدیریت محصول چیست …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور