مدیریت دارایی Macquarie با NTT برای سرمایه گذاری در مرکز داده جفت می شود | دانش مرکز داده

Macquarie Asset Management، بزرگترین مدیر دارایی زیرساخت در جهان، با شرکت ژاپنی NTT همکاری املاک و مستغلات را امضا کرده است که توسعه مرکز داده عمده فروشی در اروپا و آمریکای شمالی را پوشش می دهد.

این بدان معناست که Macquarie این فرصت را خواهد داشت که سرمایه املاک و مستغلات را در کنار NTT سرمایه گذاری کند تا از گسترش دومی در بازارهای کلیدی مراکز داده حمایت کند.

برت رابسون، رئیس جهانی املاک و مستغلات Macquarie Asset Management گفت: «ما این بخش را به عنوان بخش بسیار جذابی برای سرمایه‌گذاری می‌بینیم، با توجه به رشد تصاعدی داده‌ها و محاسبات جهانی و نیازهای سرمایه قابل توجه اپراتورها برای هماهنگی با تقاضای کاربران. .

ما از شراکت با NTT، یک اپراتور پیشرو مرکز داده، که دارای ردپای جهانی و توسعه و سابقه عملیاتی فوق العاده قوی است، خوشحالیم.

جذابیت مراکز داده عمده فروشی

NTT (شرکت تلگراف و تلفن نیپون) یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی جهان از نظر درآمد است که در سال 1952 تأسیس شد و هنوز بخشی از آن متعلق به دولت ژاپن است.

امروزه، گروه NTT دو شعبه مرکز داده را اداره می‌کند: NTT Ltd. مسئول کسب و کار سنتی خرده‌فروشی است که طی سال‌ها از طریق خرید برندهایی مانند RagingWire در ایالات متحده، Netmagic در هند و e-shelter در آلمان ساخته شده است. کل شبکه متشکل از بیش از 140 مرکز داده است که به 196 کشور و منطقه خدمات رسانی می کند، که همگی توسط ستون فقرات فیبر خود به نام Arcstar Universal One به هم مرتبط هستند.

در همین حال، NTT Global Data Centers Corp یا NTT GDC که اخیراً تأسیس شده است، ساخت و ساز، مدیریت و خرید تجهیزات جهانی متمرکز را برای مراکز داده گروه NTT انجام می دهد.

به طور کلی، NTT می گوید که امروزه بیش از 1300 مگاوات ظرفیت مرکز داده تحت مدیریت دارد.

مشارکت با Macquarie به این شرکت امکان دسترسی آسان به بودجه مورد نیاز برای ادامه گسترش در اروپا و ایالات متحده را می دهد.

ماساکی موریبایاشی، رئیس و مدیر هیئت مدیره NTT Ltd گفت: «NTT برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای ساخت و راه‌اندازی مراکز داده بیشتر دارد که مشارکت استراتژیک ما با Macquarie، شریک سرمایه‌گذاری مالی با تجربه، بلندمدت و شناخته شده جهانی، به ما امکان می‌دهد به آن دست پیدا کنیم.» .

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور