محتوای تکراری یک عامل رتبه بندی منفی نیست

جان مولر از گوگل تصور غلطی راجع به محتوای تکراری روشن می کند و می گوید این عامل منفی رتبه بندی جستجو نیست.

تکرار محتوای یکسان در چندین صفحه چیزی نیست که باعث شود سایت در نتایج جستجو رتبه کمتری داشته باشد.

مولر می گوید طبیعی است که سایت ها دارای مقدار مشخصی محتوای تکراری باشند. الگوریتم های گوگل برای مدیریت آن ساخته شده اند.

وی هفته گذشته این موضوع را لمس کرد ، اما این موضوع در ساعات اداری این هفته جستجوی Google Central SEO دوباره مطرح شد.

محتوای تکراری موضوعی است که به طور منظم در میان سئوکاران مطرح می شود و موضوعی است که بسیاری از پزشکان هنگام حسابرسی یک سایت از نظر آن سال می کنند.

آیا روی رتبه بندی جستجو تأثیر دارد؟ اگر بله – تا چه درجه ای؟

این همان چیزی است که Davor Bobek ، مدیر Blue Glacier ، در ساعات اداری این هفته از مولر می خواهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Bobek سایتی در مورد قطعات خودرو دارد که توصیف قطعات در چندین مکان تکرار می شود. او می خواهد بداند که آیا تأثیر منفی در نتایج جستجو وجود دارد.

پاسخ مولر را در زیر مشاهده کنید.

جان مولر از گوگل در مورد محتوای تکراری

مولر سو the تفاهم در مورد محتوای تکراری را برطرف می کند و می گوید این چیزی نیست که نمره منفی مرتبط با آن داشته باشد.

اگر محتوای کل سایت در یک سایت تکراری باشد ، Google یکی را رتبه بندی می کند و دیگری را نشان نمی دهد. چندین نسخه از یک صفحه سیگنال های رتبه بندی منفی ارسال نمی کند.

صفحات تکراری می توانند سایتی را متشنج کنند و بودجه خزیدن را کاهش دهند ، اما این موضوع کاملاً موضوع دیگری است که در این ویدئو مورد بحث قرار نگرفته است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

اگر بخشها محتوا در سراسر سایت تکرار می شود ، مانند محتوای موجود در هدر یا پاورقی ، مولر تأیید می کند که سیگنال های رتبه بندی منفی نیز ارسال نمی کند.

“با این نوع محتوای تکراری ، آنقدر زیاد نیست که نمره منفی با آن در ارتباط باشد. بیشتر این که ، اگر اطلاعات دقیقاً یکسانی را در چندین صفحه در وب پیدا کنیم و کسی به طور خاص آن اطلاعات را جستجو کند ، سعی خواهیم کرد بهترین صفحه مطابقت را پیدا کنیم.

بنابراین اگر محتوای یکسانی در چندین صفحه داشته باشید ، همه این صفحات را نشان نمی دهیم. سعی خواهیم کرد یکی از آنها را انتخاب کنیم و نشان دهیم. بنابراین این نیست که هیچ سیگنال منفی مرتبط با آن وجود دارد. در بسیاری از موارد نوعی طبیعی است که شما در برخی از صفحات مقداری محتوای مشترک دارید. “

مولر برای نشان دادن اینکه چقدر محتوای تکراری طبیعی می تواند باشد ، مثالهایی را ارائه می دهد که مردم دائماً با آنها روبرو می شوند.

خرید آنلاین عمودی است که محتوا در همه جا تکرار می شود. برای خرده فروشان فروش یک محصول معمول است و صفحات محصول احتمالاً مقدار زیادی از همان محتوا را به اشتراک می گذارند.

گوگل قصد ندارد سیگنالهای منفی ناشی از خزیدن توضیحات محصول را که در جای دیگری در سایت خرده فروش دیگری نشان داده شده است ، تفسیر کند.

مولر می گوید ، پاورقی های وب سایت از نظر فنی واجد شرایط محتوای تکراری هستند ، اما در بحث رتبه بندی نیز مشکلی نیست.

“به عنوان مثال ، یک مورد واقعاً معمول در مورد تجارت الکترونیک است. اگر محصولی دارید و شخص دیگری همان محصول را می فروشد ، یا ممکن است در یک وب سایت پاورقی داشته باشید که در تمام صفحات خود به اشتراک می گذارید و گاهی اوقات این صفحه بسیار بزرگی است. از نظر فنی که محتوای تکراری است اما می توانیم به نوعی با آن کنار بیاییم. بنابراین این نباید مشکلی ایجاد کند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بحث کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=wsrL6l2Fxvo

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور