متن طولانی لنگر زمینه بیشتری به ما می دهد

به گفته جان مولر از گوگل ، یک تفاوت اساسی بین استفاده از بسیاری از کلمات در متن لنگر نسبت به استفاده از کلمات کمتر وجود دارد.

موضوع متن لنگرین در آخرین جریان ساعات اداری SEO (ساعات اداری سابق Webmaster Central) از 27 نوامبر بحث شده است.

به طور خاص ، مولر به س followingال زیر پرداخته است:

“آیا شما با متن لنگر که حاوی بسیاری از کلمات است در مقایسه با متن لنگر که فقط شامل 2 کلمه است متفاوت برخورد می کنید؟

منظورم این است که آیا شما به آن دو کلمه ارزش بیشتری اختصاص می دهید وقتی آن را با متن لنگر مانند 7 یا 8 کلمه مقایسه می کنید؟

به عنوان مثال – متن لنگر 2 کلمه ای مانند “کفش ارزان” و متن لنگر 7 کلمه ای “شما می توانید کفش ارزان را از اینجا بخرید”.

می توانید جزئیات بیشتری در این باره ارائه دهید؟ “

در اینجا پاسخ مولر است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر از لنگر متن بحث می کند

Google لزوماً در مورد رتبه بندی متن لنگر کوتاه یا کوتاه تری با یکدیگر متفاوت نیست.

با این حال ، استفاده از کلمات بیشتر در متن لنگر زمینه بیشتری را در مورد صفحه در حال پیوند به Google ارائه می دهد. و زمینه های بیشتر می توانند به طور غیر مستقیم بر رتبه بندی تأثیر بگذارند.

هرچه زمینه Google در مورد یک صفحه بیشتر باشد ، به طور موثرتری می تواند صفحه گفته شده را برای درخواستهای مربوطه رتبه بندی کند.

بنابراین آنچه در اینجا مهمترین درک است این است که Google همه متن های لنگر را می خواند و پردازش می کند و از این اطلاعات برای درک اینکه صفحه در مورد چیست استفاده می کند.

در اینجا پاسخ مولر به س questionال به طور کامل آمده است:

“من فکر نمی کنم که کار خاصی در مورد طول کلمات موجود در متن لنگر انجام دهیم. اما در عوض ، ما از این متن لنگرگاه به عنوان راهی برای ایجاد زمینه اضافی برای هر صفحه استفاده می کنیم.

بعضی اوقات اگر متن لنگر طولانی تری دارید که کمی بیشتر به ما می دهد. گاهی اوقات به نوعی مانند مجموعه ای از کلمات کلیدی مختلف است.

بنابراین ، از این دیدگاه ، من هیچ یک از اینها را بهتر یا بدتر نمی دانم. و این چیزی است که به ویژه برای پیوندهای داخلی ، شما می خواهید بیشتر روی مواردی تمرکز کنید ، از جمله اینکه چگونه می توانید برای کاربران خود روشن تر کنید که اگر آنها روی این کلیک کنند ، همان چیزی است که پیدا می کنند.

بنابراین این نوع روشی است که من در اینجا به آن نگاه می کنم. من نمی گویم متن لنگر کوتاه بهتر است یا متن لنگر کوتاه تر بدتر است ، این فقط متن متفاوت است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این برای صاحبان سایت به چه معناست؟

صاحبان سایت باید این اطلاعات را در ذهن داشته باشند و متن لنگر را به عنوان یک ابزار و نه یک فکر بعدی. این روشی آسان برای کمک به Google برای درک بیشتر درباره صفحات مهم است.

این به معنای نوشتن متن لنگر دقیق برای هر صفحه نیست ، اما لنگر متن طولانی را برای URL هایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند در نظر بگیرید.

نمونه هایی از این URL ها عبارتند از:

  • صفحات با ارزش بالا در وب سایت خودتان.
  • محتوایی که به سایتهای دیگر کمک کرده اید.
  • صفحاتی که به وب سایت شما پیوند دارند.
  • صفحاتی که اشاره ای به شما یا نام تجاری / تجارت شما دارند.
  • و غیره

باز هم ، متن لنگر به خودی خود یک عامل رتبه بندی نیست. اگرچه می توان از این طریق برای کمک به Google در یادگیری برای رتبه بندی یک صفحه برای انواع جستجوها استفاده کرد.

س questionال و پاسخ کامل را در فیلم زیر بشنوید:

https://www.youtube.com/watch؟v=i_5ap7c0ynA

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور