یک حالت حرفه ای جدید برای پروفایل های فیس بوک به کاربران این امکان را می دهد تا با ویژگی هایی که قبلا منحصر به صفحات فیس بوک بودند، درآمد کسب کنند.
علاوه بر این، صفحات فیس بوک قابلیت های جدیدی را دریافت می کنند که فقط از طریق Facebook Business Suite و برنامه های شخص ثالث در دسترس بودند.
در اینجا اطلاعات بیشتری درباره همه بهروزرسانیهایی که برای مشاغل و حرفهایها در فیسبوک منتشر میشوند، آورده شده است.
به روز رسانی پروفایل فیس بوک – حالت حرفه ای جدید
حالت حرفه ای جدید برای پروفایل های فیس بوک در ایالات متحده شامل فرصت های کسب درآمد و بینش در مورد عملکرد محتوا است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
راه های جدید برای کسب درآمد
اولین گزینه کسب درآمد با حالت حرفه ای فیس بوک، برنامه جایزه Reels Play است.
این به سازندگان واجد شرایط اجازه میدهد تا بر اساس دیدگاههای قرقرههای واجد شرایط درآمد کسب کنند.
این برنامه در حال حاضر فقط برای دعوت است، اما کاربران علاقه مند می توانند یک فرم ثبت نام را پر کنند تا در صورت دسترسی بیشتر به آن مطلع شوند.
همراه با توانایی کسب درآمد از Reels منتشر شده در فیس بوک، این فرمت چندین به روز رسانی از جمله:
- ساختن یک ویدیو با انتخاب چند کلیپ
- یک حلقه را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید تا بعداً در اواسط ایجاد حلقه خود را به پایان برسانید
- مدت زمان افزایش یافته حلقه 60 ثانیه ای 60 ثانیه ای
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
فیس بوک قصد دارد سال آینده Reels را به کشورهای بیشتری گسترش دهد.
ویژگی های صفحات به نمایه ها می آیند
حالت حرفه ای نمایه های فیس بوک را بیشتر شبیه صفحات می کند.
با فعال شدن این حالت، هر کسی میتواند بدون ارسال درخواست دوستی، محتوای عمومی شما را در فید خود دنبال کرده و ببیند.
با این حال، شما همچنان روی افرادی که میتوانند محتوا را در پستهای جداگانه ببینند، کنترل خواهید داشت.
با هر پستی که منتشر می کنید، می توانید انتخاب کنید که برای عموم منتشر شود یا فقط برای دوستان قابل مشاهده باشد.
این با تعداد محدودی از نمایهها از امروز در ایالات متحده آزمایش میشود و برنامههایی برای گسترش بهزودی برای کاربران بیشتری وجود دارد.
حالت حرفهای در ماههای آینده برای کشورهای بیشتری در دسترس خواهد بود و ابزارهای بیشتری از جمله گزینههای کسب درآمد بیشتر اضافه خواهد شد.
ویژگی های جدید برای صفحات فیس بوک
صفحات فیس بوک در حال گرفتن یک داشبورد حرفه ای، که یک مکان مرکزی برای مدیران برای بررسی عملکرد صفحه و دسترسی به ابزارها و اطلاعات بینش است.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
در یک آزمایش محدود، برخی از ادمین ها واحد جدیدی را در بالای فید صفحه خود مشاهده می کنند که یک عکس فوری از تعامل پست و تعداد دنبال کنندگان ارائه می دهد.
واحد جدید همچنین ممکن است نکاتی را در مورد نحوه ایجاد محتوای با عملکرد بالا نشان دهد.
در نهایت، فیس بوک در حال آزمایش یک آهنگساز پست به روز شده برای صفحاتی که انواع مختلفی از ویژگیهای متمرکز بر سازنده را ارائه میدهند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
آزمایش اولیه شامل امکان زمانبندی پستها میشود که قبلاً فقط از طریق Facebook Business Suite در دسترس بود.
با این بهروزرسانی، اکنون مدیران میتوانند بدون توجه به گردش کار موجود و ابزار یا برنامهای که استفاده میکنند، پستها را زمانبندی کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
منبع: متا برای سازندگان
تصویر ویژه: Michele Ursi/Shutterstock