متا، Adobe Partner در برنامه آموزشی رایگان برای مشاغل کوچک

متای مادر فیسبوک با Adobe همکاری کرده است تا Express Your Brand را ایجاد کند، یک برنامه آموزشی آنلاین رایگان که برای کمک به رشد آنلاین صاحبان مشاغل کوچک طراحی شده است. این ابتکار یک ساله آموزش مهارت را با الهام بخشیدن و ایجاد جامعه ترکیب می کند.

بیش از نیمی از صاحبان مشاغل کوچک می گویند که بهبود مهارت های رسانه های اجتماعی تفاوت معنی داری در کسب و کار آنها ایجاد می کند، اگر فقط زمان و منابع لازم برای انجام آن را داشته باشند.

متا و ادوبی قصد دارند آن را به واقعیت تبدیل کنند، همانطور که در اطلاعیه شرکت بیان شده است:

جای تعجب نیست که امروزه رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی ضروری برای کسب و کارهای کوچک هستند. بر اساس نظرسنجی اخیر Adobe، ما متوجه شدیم که 59 درصد از صاحبان مشاغل کوچک (SBO) می گویند که بهبود مهارت های رسانه های اجتماعی تاثیرگذارترین کاری است که می توانند برای کسب و کار خود انجام دهند.1 اما با زمان، منابع و فناوری محدود، می‌تواند برای کارآفرینان یک کار دلهره‌آور باشد…

توانمندسازی افراد برای ایجاد و برقراری ارتباط همیشه هسته اصلی ماموریت Adobe برای تغییر جهان از طریق تجربیات دیجیتال بوده است، و Adobe Express این امکان را برای همه، مستقل از سطح مهارت، ایجاد چیزی عالی و سریع فراهم می‌کند.

این برنامه که از 17 می شروع به کار می کند، موضوعات مختلف بازاریابی دیجیتال از جمله ایجاد یک برند، ایجاد تعامل در اینستاگرام و توسعه تبلیغات شخصی شده با Ad Manager را برجسته می کند.

برنامه بر مهارت ها و جامعه تمرکز خواهد کرد

Express Your Brand از جلسات آموزش مجازی ماهانه برای ارائه نکاتی به صاحبان مشاغل کوچک برای به حداکثر رساندن تأثیر آنها بر بسترهای رسانه های اجتماعی استفاده می کند. هر جلسه شامل یادگیری عملی با Adobe Express خواهد بود.

با استفاده از این اپلیکیشن آنلاین موبایل و طراحی، که قبلا به نام Adobe Spark شناخته می‌شد، شرکت‌کنندگان یاد خواهند گرفت که چگونه یک کتابخانه از دارایی‌های خلاق بسازند. کارشناسان متا به آنها نشان خواهند داد که چگونه می توان از این موارد جدید برای بازاریابی کسب و کار خود در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کرد.

این برنامه همچنین تلاش خواهد کرد تا الهام بخش شرکت کنندگان خلاقانه باشد. کارشناسان صنعت Adobe و Meta با مهمانانی از جمله مشاور املاک کریشل استاوس، سرآشپز ملیسا کینگ و طراح داخلی جاستینا بلیکنی همراه خواهند شد که تجربیات خود را در زمینه رشد برندهای خود به اشتراک خواهند گذاشت.

علاوه بر آموزش مهارتی، این برنامه همچنین جامعه ای را ایجاد می کند که در آن صاحبان مشاغل کوچک می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا نکاتی را به اشتراک بگذارند و تجربه یادگیری را شخصی کنند. جلسات آموزشی در هاب متمرکز برگزار می شود و یک انجمن امکان تعامل شخصی را فراهم می کند.

برخی از اعضای Meta Elevete Adobe Premium دریافت خواهند کرد

این مشارکت همچنین به 10000 عضو Meta Elevete یک سال اشتراک حق بیمه Adobe Express را ارائه می دهد.

Meta Elevate یک جامعه و پلتفرم یادگیری است که به صاحبان مشاغل سیاه پوست، لاتین تبار و اسپانیایی منابعی برای کمک به موفقیت آنها ارائه می دهد. این انجمن برای کارآفرینان رنگین پوست که در سال 2018 راه اندازی شد، دسترسی به مربیگری مجازی، مربیگری فردی و انواع ابزارهای بازاریابی دیجیتال را فراهم می کند.


منبع: متا

تصویر ویژه: Jadid Omit/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور