مبانی ساختار داده ها [Part 1]

عکس پروفایل نویسنده

@ماروینماروین

من کد می نویسم و ​​عجیب و غریب می مانم. بچه ابدی.

سفر به پایین خط حافظه خواننده مشتاق. بیایید از هسته اصلی همه آن عبور کنیم: ساختارهای داده. آنها چه هستند و چرا از اهمیت بالایی برخوردارند؟ “سلام” به خواننده ای که ممکن است صحبت ما در مورد مدیریت حافظه را از دست داده باشد ، جایی که ما در تعیین تکلیف متغیر به آنچه در کد ما اتفاق می افتد ، پرداخته ایم. نگاهی بیندازید ، حتی اگر یک طراوت بازیابی باشد که به دنبال آن می گردید.

خوب پس ساختار داده چیست؟

این روشی است برای سازماندهی داده ها. بگویید ما چند دوست داریم که برای شب دوهفته بازی ما (آه … چیزهایی که در لیست کارهای ما هستند) می آیند. ما به میان وعده هایی نیاز داریم که تعدادی از مردم انتظار می رود در آنجا باشند ، لیستی از فعالیت ها برای شرکت در آن. من می توانم بدون توقف ادامه دهم. بنابراین چگونه می توانیم این برنامه را تنظیم کنیم ، مثلاً برنامه ای را که می خواهیم برای رفع مشکلات برنامه ریزی اجرا کنیم؟ چگونه کارهایی که باید انجام شود یا مواردی که باید خریداری شود را ذخیره کنیم؟ این همه داده در پایان است. ما به ساختار نیاز داریم. ما به ساختارهای داده نیاز داریم. نحوه بدست آوردن داده ها و دستکاری آنها از این ساختارها الگوریتم های ما هستند.

درست به بازی ما ، چه کسی چه کاری انجام خواهد داد؟

چگونه تصمیم بگیریم که از نظر ساختار این داده ها چه چیزی قبل از آنچه قرار است بیاید؟ آیا برنامه ساده ما بازیابی این اطلاعات را آسان می کند؟ آیا سرعت کافی است؟ در مورد کارایی چطور؟

از هر نوع برنامه ای که صحبت می کنیم …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور