مبادلات غیرمتمرکز DeFi: یک نمای کلی

عکس پروفایل نویسنده

@آلفردودکاندیاآلفردو دی كاندیا

نویسنده متخصص بلاک چین “Mastering EOS” و “Mastering DeFi” ، توسعه دهنده اندروید

ما به سفر خود در ادامه می دهیم حوزه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و امروز ما در مورد بخشی با بیشترین وزن DeFi تاکنون صحبت می کنیم ، به ویژه دلارهایی که در سیستم عامل ها و بلاکچین های مختلف حبس شده اند ، یعنی مبادلات غیرمتمرکز (DEX).

جنبه مهم این بخش همچنین مبادلات غیرمتمرکز یا DEX است که امکان مبادله رمزها ، یعنی مبادله با سایر دارایی ها و همه را بدون نیاز به نوعی مجوز فراهم می کند.

در حقیقت ، در دنیای بلاکچین ، مبادلات با گذشت زمان تکامل یافته اند ، یعنی سیستم عامل هایی که اجازه می دهد عرضه و تقاضای دارایی های دیجیتال را برآورده کنند ، اول از همه بیت کوین (BTC) و متعاقباً نیز به دارایی های دیگر.

اگر در گذشته ، به دلیل کاربرد و ارزش کمی که داشتند ، مبادلات قانونی و خودتنظیمی واقعی نداشتند ، امروز اوضاع بسیار تغییر کرده است و تقریباً همه آنها رویه هایی را برای شناخت کاربر تحمیل می کنند ، رویه هایی که به نام KYC (مشتری خود را بشناسید) و AML (مبارزه با پولشویی).

این مطمئناً مانعی برای همه کسانی است که نمی خواهند داده های شخصی خود را بدهند ، بخشی از ترس و بخشی نیز خصوصی ماندن ، زیرا با ارائه این داده ها یک آدرس با یک نام مرتبط می شود و …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور