ما Datanymizer منبع داده را باز می کنیم: ابزار ناشناخته سازی داده ها با استفاده از الگوی پرواز

عکس پروفایل نویسنده

سیستم های تولیدی اغلب نیاز به ذخیره داده های حساس ، از جمله اطلاعات قابل شناسایی شخصی (PII) دارند. توسعه دهندگان اغلب به سیستم های آزمایشی خود نیاز دارند تا داده هایی را داشته باشند که به اندازه منطقی در سیستم های تولید نزدیک باشد. در حالی که این همیشه به بهترین شکل عمل می شد ، رژیم های قانونی محافظت از داده ها مانند HIPAA ، HITECH ، CPRA و GDPR به این معنی است که اطمینان از این که هرگونه اطلاعات شخصی فقط در جایی که به شدت مورد نیاز است باقی بماند و هنگام انتقال به جایی دیگر به درستی پوشانده یا ناشناس باشد ، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چندین روش مختلف برای رفع این شکاف وجود دارد ، مانند طراحی یک جدایی دقیق بین جداول پایگاه داده ای که PII را از آن جدا نمی کند ، اجازه می دهد جداول PII هنگام صادرات رد شوند و داده های مصنوعی در سیستم های توسعه جایگزین شوند. این روش مطمئناً می تواند کارساز باشد ، اما متکی به سیستم پیوستن به این الگوی طراحی است و داده های مصنوعی به اندازه کافی همگام با معادل های تولید نزدیک نگه داشته می شوند تا مشکلی ایجاد نکنند.

یک گزینه جایگزین ممکن است ایجاد یک نوع خاص تخلیه “پاک شده” بر روی سیستم تولید bTH باشد ، با PII که قبلاً داده های مصنوعی را ماسک زده یا جایگزین کرده است ، برای وارد کردن توسعه دهندگان آماده است ، و خطر هرگونه اطلاعات حساس را ترک می کند …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور