“ما دیگر برنامه اشتراک عکس نداریم”

رئیس موسسه اینستاگرام ، آدام ماسری ، از گسترش بیشتر ویدیو خبر می دهد ، زیرا اظهار دارد که برنامه شرکتش چیزی بیش از فقط اشتراک عکس نیست.

در ویدیویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ، موسری می گوید اینستاگرام در حال ساخت تجربیات جدید در چهار زمینه اصلی است.

اولویت اول این شرکت است سازندگان و کمک به آنها برای کسب درآمد با ویژگی های جدید کسب درآمد. موسری تشخیص می دهد که تغییر قدرت از م institutionsسسات به افراد مختلف در صنایع وجود دارد و او می خواهد اینستاگرام را به آن سمت هدایت کند.

دوم در اولویت است ویدئو، که هم اکنون شاهد رشد بسیار زیاد آنلاین در همه سیستم عامل های بزرگ است. موسری می گوید اینستاگرام باید بیشتر به ویدیو متکی شود و بعداً توضیح می دهد که چگونه قصد دارد این کار را انجام دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

حوزه سوم اینستاگرام که قصد گسترش آن را دارد این است خريد كردن. شیوع همه گیر سرعت تجارت از آفلاین به آنلاین را تسریع کرد و صنعت را چندین سال جلو برد. اینستاگرام در تلاش است تا از این روند استفاده کند.

چهارمین منطقه ای که اینستاگرام قصد ساخت آن را دارد پیام رسانی، که موسری می گوید به روش اصلی ارتباط افراد با دوستان نزدیک خود در برنامه تبدیل شده است. طی پنج سال گذشته ارتباطات از پست ها و داستان های خبری دور شده و به سمت DM ها حرکت کرده است.

موسری اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی برنامه اینستاگرام برای گسترش پیشنهادات ویدئویی و دریافت محتوای جدید در مقابل کاربران بیشتر به اشتراک می گذارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

برنامه های بزرگ برای فیلم در اینستاگرام

ماسری قبل از شروع برنامه های شرکت خود برای فیلم ، می گوید: “ما دیگر یک برنامه اشتراک عکس نیستیم.”

تحقیقات اینستاگرام دلیل اصلی سرگرمی افراد برای استفاده از این برنامه را پیدا کرده است. این چیزی است که مردم هر وقت آن را باز می کنند به دنبال آن هستند.

برای سرگرم کردن کاربران خود ، اینستاگرام بیشتر به ویدئو متمایل می شود. موسری اذعان می کند که رقابت جدی TikTok و YouTube وجود دارد و این بدان معناست که کارهای زیادی پیش روی اینستاگرام برای رسیدن به همان سطح است.

این شرکت با کار بر روی تعدادی از تغییراتی که در آینده نزدیک ایجاد خواهد شد ، از این چالش استقبال می کند. یکی از این تغییرات ، روش جدید توزیع محتوا و معرفی کاربران به طیف گسترده تری از سازندگان است.

طی چند ماه آینده ، اینستاگرام در فضای توصیه ها آزمایش بیشتری خواهد کرد. این شامل نشان دادن محتوای کاربران در خبرمایه آنها از حسابهایی است که ممکن است هنوز آنها را دنبال نکنند.

نسخه اولیه این آزمون هفته گذشته آغاز به کار کرد. این هفته یک تست جدید وجود دارد که در آن کاربران می توانند بگویند کدام موضوعات را بیشتر یا کمتر می بینند.

اینستاگرام همچنین آزمایش خواهد کرد که چگونه ویدیو به عنوان قالب محتوا استفاده می شود. موسری به طور خلاصه آنچه انتظار می رود را لمس می کند:

“ما همچنین قصد داریم تجربه کنیم که چگونه ویدئو را به طور گسترده تری بپذیریم – ویدیوی تمام صفحه ، همه گیر ، سرگرم کننده و همراه اول. بنابراین ما را مشاهده خواهید کرد که در طی ماههای آینده کارهای مختلفی انجام می دهیم یا در این فضا آزمایش می کنیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سرانجام ، این شرکت انتظار دارد شفافیت بیشتری در ارتباطات خود در مورد تغییرات آینده داشته باشد ، با توجه به اینکه این برنامه ها نشان دهنده یک تلاش مداوم است و یک شیفت شبانه نیست.

وی افزود: “حالا ما در مورد اینکه می خواهیم در عرض نیم سال یا یک سال به کجا برسیم ، تصوری داریم ، اما من اطمینان دارم که از این به بعد اوضاع بارها تغییر خواهد کرد. این چیزی نیست که ما فقط بتوانیم یک شبه انجام دهیم. بنابراین ما را مشاهده خواهید کرد که تکرار می شود و با ویدیوهایی مانند این ویدیو سعی می کنید و درمورد اینکه چرا و چرا می کنیم بسیار عمومی باشد. “

در زیر فیلم کامل با موصری را ببینید:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور