“ما به عنوان یک شرکت دره سیلیکون همیشه وسوسه می شویم” سریع برویم و کارها را بشکنیم “- برایان کر

عکس پروفایل نویسنده

@سرگنکوفآندره سرگنکوف

تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. بنیانگذار و ویراستار در btcpeers.com

در عصری که تولید محصول به یکی از سودآورترین فعالیتها در حوزه رمزنگاری تبدیل شده است ، جای تعجب نیست که موفقیت چشم انداز به پیشرفتهای ثبت شده در اکوسیستم DeFi بستگی دارد.

اگرچه بیت کوین به عنوان یک پایه اصلی شناخته می شود و در حال حاضر از نظر استفاده از رمزنگاری وزن خود را می کشد ، اما بسیاری معتقدند که اگر ارز رمزپایه به موفقیت اصلی برسد ، مالیات غیرمتمرکز و بازار رو به رشد آن نقش بزرگتری دارند.

در حالی که این مفهوم به سرعت در حال تبدیل شدن به یک واقعیت است ، دلایلی وجود دارد که دومین ظرفیت فضای فعلی DeFi را حدس می زنیم. بیشتر این شک و تردید ناشی از اعتماد روزافزون به عملکرد نسبت به پیشرفت واقعی زیرساختی است.

شاید مهمترین عاملی که به رشد بازار DeFi نسبت داده شده ، عملیات تولید محصول است. سرمایه گذاران عمدتا توسط درآمد و جوایز معدن نقدینگی جذب می شوند. به نوبه خود ، اکثریت توسعه دهندگان به دلیل چرخش پروتکل های کمبود DeFi ، مقصر شناخته شده اند ، تا زمانی که آنها در سطح فرصت های تولید عملکرد مورد درخواست شرکت کنندگان رمزنگاری بازی کنند.

به همین ترتیب ، در طرح کل امور ، فقط تعداد انگشت شماری از پروژه های مجهز به DeFi تغییرات پویایی را پیشنهاد می کنند که باعث ایجاد …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور