مایکروسافت Insights را برای برچسب‌های جهانی ردیابی رویداد معرفی می‌کند

درک نحوه تعامل کاربران با یک وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است، به ویژه هنگام ارزیابی اثربخشی تلاش های تبلیغاتی.

برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در این زمینه، مایکروسافت بینش‌های جدیدی را برای برچسب‌های ردیابی رویداد جهانی (UET) معرفی کرد که برای برآورده کردن بیشتر این الزامات تجاری و افزایش ترافیک وب‌سایت و تبدیل‌ها طراحی شده‌اند.

این ویژگی که برای فعال‌سازی در تاریخ 3 جولای برنامه‌ریزی شده است، به‌طور خودکار برای برچسب‌های UET موجود فعال می‌شود.

نکته قابل توجه، UET Insights روش‌های جمع‌آوری داده‌های پیشرفته‌ای را با هدف ارائه بینش‌های ارزشمند به کاربران و ارتقای دقت هدف‌یابی تبلیغات ترکیب می‌کند.

برچسب UET مایکروسافت چیست؟

یک تگ UET تبلیغاتی مایکروسافت، فعالیت های مشتری در وب سایت شما را پس از کلیک بر روی تبلیغ شما پیگیری می کند. این یک تگ UET را در سراسر وب سایت شما تعبیه می کند و به Microsoft Advertising امکان می دهد داده های مربوطه را جمع آوری کند.

چنین جمع‌آوری داده‌ای به شما این امکان را می‌دهد که اهداف تبدیل را نظارت کنید و لیست‌های بازاریابی مجدد خاصی را برای هدف قرار دادن مخاطبان به طور مؤثرتری ایجاد کنید.

UET ردیابی اهداف مختلف تبدیل، از جمله خرید، ثبت نام، دانلود و موارد دیگر را امکان پذیر می کند. اهداف تبدیل را می توان بر اساس معیارهای زیر پیکربندی کرد:

  • تعداد بازدیدکنندگانی که از صفحه یا بخش خاصی در وب سایت شما بازدید کرده اند.
  • مواردی که بازدیدکنندگان مدت زمان مشخصی را در وب سایت شما سپری کرده اند.
  • مواردی که بازدیدکنندگان بیش از تعداد خاصی از صفحات وب سایت شما را مرور کرده اند.
  • تعداد افرادی که روی اپلیکیشن موبایل شما کلیک کرده و نصب کرده اند.

در کنار اینها، چندین هدف و رویداد سفارشی دیگر را می توان تنظیم و پیگیری کرد.

آنچه که بینش UET جدید ارائه می دهد

بینش های تازه معرفی شده دارای چندین پیشرفت هستند، با هدف ارائه درک عمیق تر از تعاملات کاربران وب سایت.

UET Insights دارای یک داشبورد داخلی قدرتمند برای داده‌های وب‌سایت است که درک تعامل کاربر را ساده می‌کند. این ویژگی به کسب و کارها اجازه می دهد تا صفحات وب خود را دقیق تنظیم کنند و هدف گذاری را برای تبدیل های پیشرفته بهینه کنند.

مایکروسافت Insights را برای برچسب‌های جهانی ردیابی رویداد معرفی می‌کنداسکرین شات از مایکروسافت، می 2023

داشبورد داده های مهمی را نشان می دهد، مانند:

  • بازدید کلی از وب سایت شما و تعداد بازدیدهایی که هر صفحه دریافت کرده است.
  • تفکیک جلسات بر اساس کشور مبدا و نوع دستگاه.
  • داده‌های مربوط به پشتیبان‌های سریع، که به مشتریانی اشاره دارد که تنها چند ثانیه را در وب‌سایت شما صرف می‌کنند.
  • اطلاعات مربوط به مدت زمانی که بازدیدکنندگان در وب سایت شما صرف می کنند.

این بینش‌ها شامل شاخص‌های اضافی مانند تأخیر صفحه، شامل سرعت و زمان بارگذاری، تعامل‌هایی مانند کلیک‌ها و اسکرول‌ها، مشخصات سبد خرید، جزئیات مربوط به رها شدن سبد خرید، سیگنال‌های مربوط به مرورگر، و خطاهای مرورگر جاوا اسکریپت است.

چگونه UET Insights به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند

مزایای UET Insights باید فراتر از ارائه یک درک کامل از عملکرد وب سایت شما باشد.

آنها باید به تبلیغ‌کنندگان کمک کنند تا اثربخشی تبلیغات را از طریق هدف‌گیری دقیق، تشخیص تقلب و به حداقل رساندن ضرر تبدیل افزایش دهند.

همه این عوامل به درک بهتر از رفتار کاربر و عملکرد وب سایت کمک می کند و منجر به استراتژی های تبلیغاتی کارآمدتر می شود.

آنچه تبلیغ کنندگان باید بدانند

فعال کردن UET Insights نیازی به کدنویسی ندارد. تگ‌های موجود به‌طور خودکار در باطن به‌روزرسانی می‌شوند، در حالی که هر تگ جدیدی که در آینده ایجاد شود، از پیش مجهز به UET Insights خواهد بود.

در اینجا برخی از جنبه های ضروری دیگر وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

  • UET Insights به گونه ای طراحی شده است که تضمین می کند هیچ اثر نامطلوبی بر عملکرد سایت شما وجود ندارد.
  • داده های جمع آوری شده پردازش شده و تقریباً بلافاصله در داشبورد UET ارائه می شود.
  • هیچ نمونه‌گیری داده‌ای وجود ندارد و اطمینان حاصل می‌شود که اطلاعاتی که دریافت می‌کنید کامل و معرف هستند.
  • تبلیغ‌کنندگان کنترل کاملی بر UET Insights دارند و می‌توانند در صورت نیاز، آن‌ها را خاموش کنند.

برای درک عمیق تر از این ویژگی، توصیه می شود صفحه راهنمای ارائه شده توسط مایکروسافت را بررسی کنید.

اگر تبلیغ‌کنندگان به هر دلیلی بخواهند UET Insights را غیرفعال کنند، چند انتخاب دارند.

قبل از 28 ژوئن، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با پر کردن فرم انصراف، از ارتقای خودکار صرف‌نظر کنند. اگر قصد دارند از همه تگ‌های UET مرتبط با آن حساب مدیر انصراف دهند، باید شناسه‌های برچسب UET خاصی را که می‌خواهند حذف کنند یا شناسه حساب مدیر را ارائه کنند.

اگر تبلیغ‌کنندگان پس از فعال‌سازی UET Insights تصمیم به انصراف بگیرند، می‌توانند به راحتی این کار را از طریق داشبورد UET در پلتفرم تبلیغات مایکروسافت انجام دهند.


تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور