مایکروسافت می‌گوید که با اتحادیه‌ها کار خواهد کرد، با توجه به اکتیویژن | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — شرکت مایکروسافت اعلام کرد زمانی که کارگران بخواهند به آنها بپیوندند با گروه های کارگری همکاری خواهد کرد و در میان موجی از سازماندهی اتحادیه ها در صنعت فناوری و پیش از خرید شرکت Activision Blizzard، موضعی پیشگیرانه اتخاذ خواهد کرد. اولین اتحادیه کارگری در صنعت بازی.

برد اسمیت، رئیس و نایب رئیس مایکروسافت، در یک پست وبلاگی که اصول شرکت در ارتباط با کارمندان را تشریح می کرد، نوشت که کارگران «هیچ وقت نیازی به سازماندهی برای گفتگو با رهبران مایکروسافت نخواهند داشت»، اما غول نرم افزاری می داند که برخی از کارمندان در برخی کشورها ممکن است عضویت در یک سازمان کارگری را انتخاب کنید.

اسمیت در پست پنجشنبه نوشت: “ما به این حق احترام می گذاریم و معتقد نیستیم که کارمندان ما یا سایر ذینفعان شرکت با مقاومت در برابر تلاش های قانونی کارکنان برای مشارکت در فعالیت های محافظت شده، از جمله تشکیل یا پیوستن به اتحادیه، سود می برند.” زمانی که کارمندان مایلند از حقوق خود استفاده کنند و مایکروسافت با پیشنهاد اتحادیه‌سازی خاص ارائه می‌شود، به رویکردهای خلاقانه و مشارکتی با اتحادیه‌ها متعهد هستیم.»

برد اسمیت، رئیس شرکت مایکروسافت، در طی یک سخنرانی در مورد مسکن مقرون به صرفه در بلوو، واشنگتن، ایالات متحده، در روز پنجشنبه، 17 ژانویه 2019، صحبت می کند. منطقه سیاتل، در پاسخ به یک بحران فزاینده مسکن منطقه‌ای که به بسیاری از ساکنان با درآمد پایین و متوسط ​​آسیب رسانده است.

این شرکت مستقر در ردموند در واشنگتن به دنبال تأییدیه نظارتی برای خرید 69 میلیارد دلاری Activision است که در ژانویه اعلام شد. آزمایش‌کنندگان بازی‌های ویدیویی در شرکت تابعه Raven Software شرکت Activision Blizzard، ماه گذشته رای دادند تا اتحادیه‌ای را با Communications Workers of America تشکیل دهند که برای اولین بار برای یک شرکت بازی در فهرست ایالات متحده است. نوزده تست کننده تضمین کیفیت در Raven، که عملکرد بازی‌های سری پر سود Call of Duty را ارزیابی می‌کنند، به شناسایی قانونی اتحادیه‌ای که برای اولین بار در ژانویه سازماندهی کرده بودند، رأی دادند. سه نفر رای مخالف دادند.

بیانیه مایکروسافت در شرایطی است که سازمان‌های کارگری در ایالات متحده افزایش یافته است، از جمله در صنایع و شرکت‌هایی که چنین تلاش‌هایی به طور سنتی با مشکل مواجه شده یا شکست خورده است. در میان اقدامات اخیر در دیگر شرکت‌های منطقه سیاتل، کارگران بیش از 60 شعبه استارباکس در 17 ایالت به پیوستن به کارگران متحد، وابسته به اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدمات، به دنبال راهنمایی و توصیه باریستاهای پیشرو در بوفالو رأی داده‌اند. . کارکنان حدود 175 استارباکس دیگر از دولت فدرال درخواست کرده اند تا از خود رای بگیرند. و کارگران شرکت Amazon.com در انباری در نیویورک به پیوستن به یک اتحادیه کارگری تازه تاسیس رای دادند و به بیش از 25 سالی که شرکت موفق شد اتحادیه ها را بیرون نگه دارد، پایان داد.

اسمیت گفت مایکروسافت می بیند که محل کار در حال تغییر است. او نوشت: «در حالی که روابط با سازمان های کارگری برای مایکروسافت تازگی ندارد، ما می دانیم که چیزهای زیادی برای یادگیری داریم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور