مایکروسافت مشاغل خود را در تعدیل ساختاری کاهش می دهد و استخدام بیشتری را برنامه ریزی می کند | دانش مرکز داده

(بلومبرگ) — شرکت مایکروسافت روز دوشنبه برخی از مشاغل خود را به دلیل تنظیم مجدد گروه ها و نقش های تجاری پس از پایان سال مالی خود در 30 ژوئن، اخراج کرد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد به استخدام برای مشاغل دیگر ادامه دهد و سال مالی جاری را با افزایش تعداد کارمندان به پایان برساند. .

شرکت مستقر در ردموند در واشنگتن گفت که اخراج‌ها که کمتر از 1 درصد از نیروی کار 180000 نفری را تحت تأثیر قرار می‌دهد، گروه‌های مختلفی از جمله مشاوره و راه‌حل‌های مشتریان و شرکا را در بر می‌گیرد و در سراسر مناطق جغرافیایی پراکنده شده است.

«امروز تعداد کمی حذف نقش داشتیم. مایکروسافت در بیانیه ای ایمیلی گفت، مانند همه شرکت ها، ما اولویت های تجاری خود را به طور منظم ارزیابی می کنیم و بر این اساس تنظیمات ساختاری را انجام می دهیم. ما به سرمایه گذاری در کسب و کار خود ادامه خواهیم داد و به طور کلی تعداد کارمندان را در سال آینده افزایش خواهیم داد.

در سال‌های اخیر، مایکروسافت معمولاً بلافاصله پس از تعطیلات 4 جولای در ایالات متحده، به دلیل ایجاد تغییرات برای دوره مالی جدید، کاهش مشاغل را اعلام کرده است. این شرکت گفت که اخراج کارکنان به دلیل بدتر شدن تصویر اقتصادی تحریک نشده است، اما در ماه مه همچنین استخدام در گروه های Windows و Office را کند کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور