مایکروسافت تطبیق مشتری ، انواع به روزرسانی ها و موارد دیگر را ارائه می دهد

مایکروسافت دور دیگری از ارائه قابلیت های تبلیغاتی را از جمله تغییر در انواع مطابقت ، قالب های تبلیغاتی ، عرضه محصولات و موارد دیگر برای تبلیغ کنندگان اعلام کرد. این به روزرسانی ها در دو نوبت اعلامیه های بزرگ در اوایل آوریل و اواخر آوریل دنبال می شوند. در اینجا آنچه تبلیغ کنندگان باید بدانند.

تغییراتی در Phrase Match & اصلاح کننده تطبیق گسترده

مایکروسافت به دنبال قدم های گوگل اعلام کرده است که تطبیق عبارت برای ایجاد رفتارهای منطبق با تطابق گسترده اصلاح شده آغاز می شود. این با تغییرات گوگل که در ماه فوریه اعلام شد تطبیق می کند و برای سهولت مدیریت برای تبلیغ کنندگان در حال مدیریت کمپین ها در هر دو کانال طراحی شده است زیرا دیگر اختلاف نوع مطابقت نخواهد داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این تغییر از اواسط ماه مه آغاز می شود.

قالب تبلیغات جستجوی دسک تاپ جدید دو خطه

مایکروسافت آزمایش فرمت تبلیغ جدید را در ماه آوریل در ایالات متحده آغاز کرد ، که در آن برخی تبلیغات فقط با عنوان و URL ارائه می شوند. به عبارت دیگر ، این تبلیغات بدون هیچ گونه خط توصیفی تحویل داده می شوند. SERP به صورت الگوریتمی زمان استفاده از این قالب را در زمان حراج تعیین می کند. در حال حاضر فقط در دسک تاپ استفاده می شود.

برای شروع تحویل این تبلیغات ، تبلیغ کنندگان نیازی به هیچ اقدامی ندارند. تبلیغ کنندگان می توانند با تماس با پشتیبانی Microsoft Ads از این کار انصراف دهند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مسابقه مشتری اکنون به طور گسترده در دسترس است

در 6 آوریلهفتم، مایکروسافت آگهی ها اعلام کرد که مسابقه مشتری به زودی برگزار می شود. خوب ، دوستان ، امروز روز است! مطابقت مشتری اکنون به طور گسترده در همه بازارها به جز اتحادیه اروپا ، انگلیس و CN موجود است. عمودی سلامتی و سلامتی پشتیبانی نمی شود.

تبلیغ کنندگان می توانند مطابقت مشتری را هم در شبکه جستجو و هم در شبکه مخاطب مایکروسافت به کار گیرند.

اهداف هوشمندانه به ثمر می رسند

تبلیغاتی که برچسب UET را پیاده سازی کرده و هنوز از ردیابی تبدیل استفاده نمی کند ، ردیابی “اهداف هوشمند” را در حساب خود مشاهده می کند. مایکروسافت از سیگنال ها برای شناسایی اینکه کدام یک از جلسات باید تبدیل شده باشد استفاده می کند ، از جمله مدت زمان جلسه ، صفحات در هر جلسه ، مکان و سایر موارد.

اگر یک حساب واجد شرایط ردیابی اهداف هوشمند باشد ، تبلیغ کننده یک اعلان را از قبل دریافت می کند.

فرآیند نصب تبدیل به روز شده است

مایکروسافت فرایند جدیدی را برای کمک به روند ایجاد تبدیل طراحی کرده است. در حال حاضر روند راه اندازی یک سisال از تبلیغ کنندگان می کند تا فرآیند را بصری تر کند.

مهاجرت کمپین های DSA به کمپین های مختلط

در ماه نوامبر ، Microsoft Ads اعلام کرد که کمپین های DSA به کمپین های ترکیبی منتقل می شوند. کمپین های DSA به کمپین های جستجو منتقل می شوند و گروه های تبلیغاتی به نوع “پویا” حرکت می کنند که قرار است در ماه مه آغاز شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پس از کامل شدن تغییر ، تبلیغ کنندگان دیگر نمی توانند کمپین های جدید DSA ایجاد کنند. بلکه تبلیغاتی که مایل به استفاده از DSA است باید کمپین های جستجوی عادی ایجاد کرده و سپس گروه های تبلیغاتی پویا را به آن کمپین ها اضافه کند.

کمپین ها و برنامه های افزودنی خرید موجود در بازارهای جدید

در سال 2020 ، مایکروسافت اعلام کرد که تبلیغ کنندگان می توانند از طریق پسوندهای چند تصویر و برنامه های افزودنی تبلیغاتی ، تعامل ایجاد کنند. در ابتدا این موارد فقط در ایالات متحده در دسترس بودند اما اکنون در سطح جهانی در دسترس هستند!

در ایالات متحده ، تبلیغ کنندگان هم اکنون می توانند از پسوندهای تک تصویر در تلفن همراه استفاده کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور