مایکروسافت تبلیغات محصولات و به روزرسانی های محصولات ژوئن را اعلام می کند

امروز ، مایکروسافت آگهی تبلیغات و به روزرسانی های محصولات خود را در ماه جولای از جمله گسترش عمودی بازاریابی مجدد پویا ، دید بهتر در تعداد مخاطبان بازار ، تنظیم کننده های تبلیغات جدید برای RSA و موارد دیگر اعلام کرد!

Microsoft عمودی را برای بازاریابی مجدد پویا گسترش می دهد

مایکروسافت اعلام کرده است که بعداً در ماه ژوئیه آنها بازاریابی مجدد پویا را به سایر بخشهای عمودی از جمله لیست خودروها ، رویدادهای سرگرمی و صنعت سفر (به ویژه تورها و فعالیتها) گسترش می دهند.

بازاریابی مجدد پویا با استفاده از شناسه های محصول مخاطب با چه محصولی ارتباط برقرار کرده و سپس از آن برای ارائه تبلیغات هدفمند استفاده می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی ، به لیست های بازاریابی پویا مراجعه کنید: بازاریابی مجدد برای محصولات.

داده های مخاطبان در بازار تصفیه شده است

مایکروسافت تجربه کاربری را برای تبلیغ کنندگانی که مخاطبان بازار را به کار می گیرند به روز کرده است. اکنون ، هنگامی که تبلیغ کنندگان مخاطبان خود را در بازار اضافه می کنند ، آنها می توانند به راحتی ببینند که اندازه یک بخش بر اساس بازارهای خاصی که در آن کمپین هدف قرار داده اند ، بزرگ است.

پیش از این ، به طور پیش فرض ، تعداد مخاطبان جهانی بود. اکنون ، اگر یک کمپین ایالات متحده را هدف قرار دهد ، تعداد مخاطبان بازتاب دهنده آن دسته از مخاطبان هستند که فقط در ایالات متحده هستند.

مخاطبان داخل بازار رابط کاربر را تبلیغ می کنند

پیشنهادات خودکار در شبکه مخاطبان مایکروسافت گسترش می یابد

پیشنهادات خودکار در ماه جولای به شبکه Microsoft Audience عرضه می شود. این تغییر فقط برای کمپین های جستجوی م intoثر در شبکه مخاطبان مثر خواهد بود. کمپین های مخاطبان مستقل (بدون هیچ م componentsلفه جستجو) این ویژگی را در ماه های آینده در دسترس خواهند داشت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

درج های جدید برای تبلیغات جستجوی پاسخگو شما

مایکروسافت دو روش جدید برای شخصی سازی تبلیغات جستجوی پاسخگو با افزودن تنظیم کننده های شمارش معکوس و پسوندهای مکان اضافه کرده است.

سفارشی سازی های شمارش معکوس به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا شمارش معکوس را در RSA های شما به طور پویا وارد کنند تا لحظه های مهم کسب و کار شما باشد. مانند فروش یا رویدادهای آنلاین. به عنوان مثال ، شما می توانید برای پایان فروش یا پایان پنجره حمل و نقل که تا یک تاریخ خاص تحویل داده می شود ، شمارش معکوس کنید.

قالب جدید {COUNTDOWN ( ، )}

شمارش معکوس سفارشی سازی تبلیغات بینگ

درج موقعیت به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهد تا مکان ها را به RSA های شما اضافه کنند تا بر اساس مکان آنها بیشترین ارتباط را با جستجوگر داشته باشد.

تنظیم کنندگان مکان تبلیغات بینگ

برنامه های افزودنی جدید

مایکروسافت تعداد اقدامات موجود برای برنامه های افزودنی اقدام را گسترش داده است! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنظیم موارد ، به اسناد راهنما مراجعه کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استفاده از ابزار هوش تبلیغاتی مایکروسافت

Microsoft Advertising ابزار Microsoft Advertising Intelligence را منسوخ کرده است.

در حال حاضر ، این ابزار هنوز قابل دسترسی است اما به روز نمی شود یا ادامه نخواهد داشت. در عوض ، تبلیغ کنندگان باید برنامه ریزی کنند تا از کلیدواژه برنامه ریز در UI استفاده کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور