مایکروسافت برنامه هسته ای امن را به دستگاه های اینترنت اشیا گسترش می دهد | دانش مرکز داده

مایکروسافت در حال گسترش برنامه هسته ای Edge Secured خود است تا دستگاه های IoT را نیز در بر بگیرد، تصمیمی که برای رفع نگرانی های امنیتی فزاینده با محبوبیت روزافزون محاسبات لبه در نظر گرفته شده است.

گواهینامه Edge Secured-core بخشی از برنامه Azure Certified Device مایکروسافت است. در ابتدا برای تجزیه و تحلیل و اعتبارسنجی دستگاه‌ها برای فناوری سخت‌افزار امنیتی خاص طراحی شده بود، چیزی شبیه به مهر تایید امنیتی ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند یک سیستم‌عامل را با خیال راحت اجرا کنند.

تصمیم به گنجاندن دستگاه‌های اینترنت اشیا در این سیستم با مطالعه اخیر مایکروسافت با همکاری مؤسسه پونمون انجام شد که نشان داد 65 درصد از شرکت‌های مورد بررسی، امنیت را به عنوان اولویت اصلی در پیاده‌سازی اینترنت اشیاء می‌دانند و حفظ حریم خصوصی داده‌ها یک منطقه مورد توجه خاص است.

حملات اینترنت اشیا یک مشکل مهم در صنعت ایجاد می کند، مشکلی که تنها با گسترش کسب و کارهای بیشتری در حال گسترش دستگاه های اینترنت اشیا است. دستگاه های لبه شبکه پاشنه آشیل سیستم هستند. داشتن چندین نقطه ضعف برای حملات احتمالی چنین رخنه‌هایی می‌توانند دستگاه‌هایی را ببینند که برای باج‌گیری نگهداری می‌شوند یا به‌عنوان سکوی پرتاب برای حملات بیشتر استفاده می‌شوند و داده‌ها به سرقت می‌روند یا به خطر می‌افتند.

با اضافه شدن دستگاه‌های اینترنت اشیا به پلتفرم مایکروسافت، مشتریان می‌توانند راحت‌تر دستگاه‌هایی با سطوح امنیتی کافی را انتخاب کنند. چندین نشانگر برای دستگاه ها شناسایی شده است که این الزامات امنیتی را برآورده می کنند. از جمله ظرفیت اعمال یکپارچگی سیستم، هویت دستگاه مبتنی بر سخت افزار، رمزگذاری داده در حالت استراحت و یک عامل امنیتی داخلی.

علاوه بر این، تمام اپراتورهای دستگاه Edge Secured باید حداقل به مدت 60 ماه به روز رسانی سیستم را ارائه دهند.

این داستان در اصل در نشریه خواهر ما، IOT World Today ظاهر شد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور