مایکروسافت با تأکید بر Accenture ، گلدمن در مورد نرم افزار Greener

دینا باس (بلومبرگ) – شرکت مایکروسافت ، Accenture Plc و Goldman Sachs Group Inc. در حال همکاری با سازمان های غیرانتفاعی مانند بنیاد لینوکس و گروه های آب و هوایی برای ایجاد و به اشتراک گذاشتن راه هایی برای ساخت نرم افزاری هستند که در هنگام اجرا در مراکز داده ، تولید گازهای گلخانه ای کمتر تولید می کند. شبکه های رایانه های پرقدرت که مقادیر بیشتری از انرژی برق جهان را مصرف می کنند.

بنیاد نرم افزار سبز ، که بنیانگذاران آن همچنین شامل GitHub متعلق به مایکروسافت و مشاوره نرم افزاری ThoughtWorks است ، قصد دارد ابزارهایی ایجاد کند و استانداردهایی را برای اندازه گیری تأثیرات آب و هوایی نرم افزار ایجاد کند و در زمینه آموزش مهندسین نرم افزار که می خواهند نحوه ساخت برنامه هایی را بیاموزند ، کار خواهد کرد. انرژی کمتری مصرف کنید. این شرکت ها روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان ساخت مایکروسافت است ، مراکز داده اکنون حدود 1٪ از تقاضای برق جهانی را تشکیل می دهند و پیش بینی می شود در دهه آینده به 3٪ تا 8٪ برسد.

از آنجا که برنامه های نرم افزاری پیچیده تر و با سرعت پردازش بیشتر می شوند ، به قدرت محاسباتی و برق بیشتری نیاز دارند و منجر به آگاهی بیشتر از اثر کربن آنها می شود. شرکت های رایانش ابری مانند مایکروسافت ، آمازون دات کام و شرکت آلفابت ، گوگل از برنامه های خود برای کاهش میزان تولید گازهای گلخانه ای در مراکز داده خود و بسیاری از شرکت ها اهداف خنثی از کربن را اعلام کرده اند. برای رسیدن به آنجا ، توسعه دهندگان نرم افزار باید مهارت جدیدی – مهندسی نرم افزار سبز – را به همان روشی که قبلاً در زمینه جلوگیری از نقص امنیتی کد خود آموزش دیده اند ، فرا بگیرند.

آسیم حسین ، طرفدار اصلی توسعه ابر در مایکروسافت که به عنوان مدیر اجرایی بنیاد فعالیت می کند ، در مصاحبه ای گفت: “هدف ساخت برنامه هایی است که ما آنها را به عنوان کربن کارآمد توصیف می کنیم.” “برای درک نحوه انجام این کار ، شما باید مجموعه ای از مهارت ها را که در محیط های سنتی آموزش داده نمی شوند ، درک کنید.”

گرچه تعیین دقیق میزان کربن توسط برنامه های نرم افزاری منفرد بسیار دشوار است ، گروه هایی مانند بنیاد نرم افزار سبز معیارهایی مانند میزان برق مورد نیاز ، اینکه آیا ریزپردازنده ها به طور م efficientثر استفاده می شوند و کربن ساطع شده در شبکه را بررسی می کنند.

این بنیاد قصد دارد برنامه های درسی و ایجاد گواهینامه هایی را که به مهندسان در این زمینه تخصص می دهد ، بررسی کند. جف سندکوئیست ، معاون رئیس جمهور مایکروسافت برای روابط توسعه دهنده ، گفت: مانند سایر زمینه ها مانند علم داده و امنیت سایبری ، فرصتی برای مهندسان فراهم می شود تا در زمینه توسعه نرم افزار سبز تخصص داشته باشند ، اما هر کسی که نرم افزار می سازد حداقل به پیش زمینه در آن نیاز دارد.

وی گفت: “این مسئولیت به عهده همه اعضای تیم توسعه خواهد بود ، دقیقاً مانند وقتی كه به امنیت ، كارایی یا قابلیت اطمینان نگاه كنیم.” “ساخت برنامه به روشی پایدار مهم خواهد بود.”

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور