مایکروسافت اولین آکادمی مرکز داده خود را در آسیا معرفی کرد | دانش مرکز داده

مایکروسافت هفته گذشته یک آکادمی Datacenter را در سنگاپور افتتاح کرد که اولین آکادمی خود در آسیا بود. مانند بسیاری از افراد در صنعت فناوری، مایکروسافت کمبود مهارت‌ها را احساس می‌کند و به همین دلیل مراکز را با چشم‌اندازی برای عرضه استعدادهای بیشتر به صنعت فناوری اطلاعات باز کرد.

بر اساس گزارش ها، صنعت مرکز داده طی 10 سال آینده با کمبود شدید استعداد مواجه خواهد شد دانش مرکز داده بررسی حقوق و دستمزد 2022. همانطور که متخصصان بازنشسته صنعت را ترک می کنند، بسیاری از سازمان ها فرصت های آموزشی را برای کسانی که در آغاز کار خود هستند، یا هنوز شروع نکرده اند، فراهم می کنند.

فرصت های آموزشی مرکز داده کم هزینه یا بدون هزینه

چندین سازمان وجود دارند که گواهینامه های پولی و فرصت های آموزشی ارائه می دهند، از مؤسسه Uptime گرفته تا LinkedIn Learning. برای کسانی که به دنبال معرفی صنعت مرکز داده هستند، چندین منبع بدون هزینه در دسترس هستند. در اینجا یک لیست سریع از برنامه های موجود است:

iMasons Digital Infrastructure Capstone Project
ماسون های زیرساخت همچنان راه را برای باز کردن فرصت های آموزشی که جان تازه ای به صنعت مرکز داده می بخشد، رهبری می کنند. پروژه Capstone به دانشجویان کارشناسی مقدمه ای از امکانات موجود در دنیای مرکز داده را ارائه می دهد.

در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آکادمی های مرکز داده مایکروسافت
مایکروسافت میزبان آکادمی هایی با سازمان های شریک در سراسر جهان است که آموزش مرکز داده در دسترس را برای کسانی که معمولاً دسترسی ندارند ارائه می دهند. آکادمی سنگاپور آنها به تعهد پنج ساله نیاز دارد و با مشارکت شرکت محلی ITE ارائه می شود.

ببینید کدام آکادمی های Microsoft Datacenter در نزدیکی شما هستند.

دانشگاه مرکز داده اشنایدر الکتریک
این برنامه آموزش بدون هزینه در مورد موضوعات مرکز داده را ارائه می دهد و همه آن به صورت آنلاین است. دوره های متنوعی برای حرفه ای های باتجربه و شروع کار وجود دارد. دوره ها شامل “مروری بر زیرساخت فیزیکی مرکز داده” و “فناوری های جایگزین تولید برق” است.

برای جزئیات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

فهرست پخش Google’s Discovering Data Centers YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=videoseries

فرصت های آموزشی بدون هزینه در YouTube فراوان است. آیا جای تعجب نیست که گوگل آموزش های سطح بالای مربوط به مراکز داده را در محبوب ترین سایت میزبانی ویدیو در جهان میزبانی کند؟ البته که نه. فهرست پخش مرکز داده Google شامل ویدیوهای واضح، قابل دسترس و کوتاهی درباره اصول اولیه مراکز داده از جمله شبکه، رمزگذاری، ذخیره سازی و محاسبات است. اینجا را بررسی کن.

در حالی که این فهرست به هیچ وجه جامع نیست، اما زمانی که به دنبال یک معرفی بدون دردسر در دنیای مراکز داده هستید، مکان محکمی برای شروع است. به بررسی این فضا ادامه دهید زیرا منابعی را به محض آشکار شدن آنها اضافه خواهیم کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور