مایکروسافت از نسل بعدی Bing & Edge: The Future of Search رونمایی کرد

مایکروسافت در حال راه اندازی نسل بعدی Bing و Edge با هوش مصنوعی است تا دسته نرم افزارهای جستجو را متحول کند.

ویژگی های اصلی نسل بعدی عبارتند از:

  • انتقال از یک پیش‌نمایش محدود به پیش‌نمایش باز Bing، در نتیجه فهرست انتظار آزمایشی حذف می‌شود.
  • بهبود تجربه جستجو از متن فقط به یک تجربه بصری تر با پاسخ های تصویری/ویدیویی غنی و پشتیبانی چندوجهی.
  • انتقال از جلسات چت/جستجوی یکبار مصرف به تجربه بهره وری چند جلسه ای با سابقه چت و چت های مداوم در Edge.
  • باز کردن قابلیت‌های پلتفرم برای اجازه به توسعه‌دهندگان و اشخاص ثالث برای ساخت بالای Bing، که به کاربران کمک می‌کند تا در مورد درخواست‌های خود اقدام کنند و وظایف خود را کامل کنند.

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد تمام تغییرات و به روز رسانی های اعلام شده امروز ارائه شده است.

Bing Now در پیش‌نمایش باز

در پاسخ به پذیرش، تعامل و بازخورد قابل توجه مشتری، مایکروسافت اعلام کرد که Bing جدید اکنون در پیش نمایش باز است و دیگر نیازی به لیست انتظار ندارد.

این توسعه با ورود به Bing با حساب مایکروسافت خود، امتحان Bing و Edge جدید را برای همه آسان‌تر می‌کند.

بصری کردن جستجو

مایکروسافت با معرفی پاسخ‌های غنی‌تر و بصری‌تر، از جمله نمودارها و نمودارها، و قالب‌بندی پاسخ‌های به‌روز شده، گام‌هایی در جهت بصری‌تر کردن جستجو برداشته است.

آنها همچنین این تجربیات بصری را در چت ارائه می کنند و ایجاد کننده تصویر Bing را برای پشتیبانی از بیش از 100 زبان گسترش داده اند.

این بدان معناست که کاربران اکنون می توانند تصاویر را به زبان مادری خود ایجاد کنند.

ساخت جستجوی سازنده تر

مایکروسافت در تلاش است تا با ارائه ویژگی‌هایی مانند دسترسی به تاریخچه چت و امکان اشتراک‌گذاری و صادرات، جستجو را کارآمدتر کند.

کاربران به زودی می توانند با سابقه چت به چت های قبلی در چت بینگ بازگردند و مکالمه خود را در حین مرور حفظ کنند.

برای کاربرانی که می خواهند مکالمه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند یا به تکرار ایده جدید ادامه دهند، مایکروسافت در حال اضافه کردن قابلیت های صادرات و اشتراک گذاری به چت است.

علاوه بر این، مایکروسافت اج به زودی قابلیت‌های خلاصه‌سازی را برای اسناد طولانی، از جمله فایل‌های PDF و وب‌سایت‌های طولانی‌تر خواهد داشت.

مایکروسافت همچنین اکشن‌های Edge را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد کارهای بیشتری را با مراحل کمتر انجام دهند، مانند تماشای یک فیلم خاص، پرسیدن سؤالات در چت Bing مربوط به صفحه تلفن همراهی که در حال مشاهده آن هستند، و تنظیم پیش‌نویس‌ها بر اساس بازخورد مانند لحن، طول، عبارت، و بیشتر.

حرکت از یک محصول به یک پلتفرم

مایکروسافت قصد دارد پلاگین های شخص ثالث را در تجربه چت بینگ بسازد و آن را به پلتفرمی برای توسعه دهندگان تبدیل کند.

این ادغام به کاربران این امکان را می دهد که اقداماتی مانند رزرو رزرو در OpenTable یا یافتن پاسخ به سوالات پیچیده علمی، ریاضی و مبتنی بر داده توسط انسان با استفاده از Wolfram Alpha به طور مستقیم از چت Bing انجام دهند.

مایکروسافت، با همکاری OpenAI، متعهد است که این فرصت را تا حد امکان در دسترس و سازگار برای توسعه دهندگان قرار دهد، و معتقد است که این نوع مهارت ها می توانند جستجو را متحول کنند و فرصت ها را برای توسعه دهندگان در حوزه جستجو ایجاد کنند.

مایکروسافت از همه دعوت می‌کند تا Bing و Edge جدید را امتحان کنند، و قول می‌دهد به رویکرد متفکرانه و سنجیده خود در جمع‌آوری بازخورد و انجام تنظیمات سریع در پیش‌نمایش ادامه دهد.

مایکروسافت می‌گوید با در نظر گرفتن بیشترین درخواست‌ها و به‌روزرسانی‌ها و افزودن تجربیات جدید، تغییرات هفتگی را در پیش‌نمایش ایجاد می‌کند.


منبع: مایکروسافت
تصویر ویژه ایجاد شده توسط نویسنده با استفاده از Midjourney.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور