مایکروسافت آگهی برنامه های خود را برای انتقال به بستر بازخورد جدید اعلام کرد

مایکروسافت اعلام کرده است که در ماه اکتبر به یک پلت فرم بازخورد جدید منتقل می شود. هدف از بستر بازخورد کمک به مایکروسافت برای گوش دادن و جمع آوری بازخورد است ، در حالی که بازخورد را به تیم های مهندسی خود برای اقدام می رساند.

در ابزار فعلی مایکروسافت ، کاربران می توانند ایده هایی مانند درخواست ویژگی ها یا پیشنهادات را ارسال کنند و سایر کاربران می توانند در مورد بازخوردی که برای آنها مفید است رای دهند. پست های بازخورد همچنین شامل وضعیت فعلی تیم مهندسی است.

به عنوان مثال ، وضعیت فعلی می تواند شامل موارد زیر باشد: “تقریباً انجام شده – در حالت آزمایشی” ، “کار بر روی آن” ، “در حال حاضر در برنامه های ما نیست” یا “بیشتر به ما بگویید” ، که آخرین آنها ، البته ، یک درخواست است برای اطلاعات بیشتر در مورد ایده ایده های بازخورد با علامت “کار بر روی آن” معمولاً شامل زمان تخمینی برای اتمام است.

Microsoft-Advertising-Feature-Suggestions-Top-3744-ideas -–- Microsoft-Advertising-Feature-Suggestions

با سیستم بازخورد جدید چه انتظاری می توان داشت؟

در حالی که مایکروسافت در حال حرکت به یک پلتفرم جدید است ، به نظر می رسد که تجربه کاربر نسبتاً مشابه کاربران باشد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

بستر بازخورد جدید همچنان به کاربران امکان می دهد تا بازخورد خود را به صورت عمومی به اشتراک بگذارند ، رای دیگران را دریافت کرده و در مورد سایر بازخوردهایی که مایل به اجرای آنها هستند رای دهند.

در اعلامیه مایکروسافت به اشتراک گذاشته شد که سیستم بازخورد جدید به تیم اجازه می دهد تا به شیوه های جدید به بازخورد مشتریان گوش دهد و عمل کند.

در صورت ارائه بازخورد قبلی چه اتفاقی می افتد؟

همه بازخوردهایی که قبل از 30 سپتامبر در سیستم فعلی مایکروسافت ، UserVoice به اشتراک گذاشته شده استث به پلت فرم جدید منتقل می شود.

وضعیت فعلی بازخورد موجود و هر گونه رأی که ​​در مورد موارد بازخورد داده شود نیز به سیستم جدید منتقل می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

آیا آدرس جدیدی برای بستر بازخورد وجود دارد؟

مایکروسافت هنوز نشانی اینترنتی پلت فرم بازخورد جدید را اعلام نکرده است.

چه راههای دیگری برای ارائه بازخورد به تبلیغات مایکروسافت وجود دارد؟

علاوه بر بستر بازخورد جدید ، کاربران می توانند در داخل بازخورد ارائه دهند کمک در بخش رابط کاربری تبلیغات ، یا یک ایمیل به Microsoft Ads به آدرس [email protected] ارسال کنید. تبلیغ کنندگان همچنین می توانند با Microsoft Ads on متصل شوند توییتربه

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور