مؤسسه خدمات مشاوره ای Org Uptime مرکز داده شرکت آموزش فناوری اطلاعات را خریداری می کند | دانش مرکز داده

مؤسسه Uptime که به دلیل خدمات تحقیقاتی، مشاوره و صدور گواهینامه مرکز داده مشهور است، با خرید Academia Group Ltd. و زیرمجموعه های جهانی آن، از جمله CNet Training Ltd، پیشنهادات آموزشی خود را تقویت کرده است.

مستقر در نیویورک آپتایمکه جمعه گذشته این خرید را اعلام کرد، قیمت آن را فاش نکرد. اما کلید کسب این است آموزش CNet، یک شرکت آموزش فنی مستقر در بریتانیا که زیرساخت های حرفه ای مرکز داده و برنامه های آموزش شبکه را در سراسر جهان ارائه می دهد. CNet Training، که بیش از 83000 متخصص مرکز داده را در 45 کشور آموزش داده است، با CNET، شرکت رسانه آنلاین، ارتباطی ندارد.

مارتین وی. مک کارتی، مدیر عامل موسسه Uptime، گفت که پیشنهادات آموزشی CNet Training یک تناسب قوی و استراتژیک با برنامه های موجود Uptime است. برنامه درسی دوره، که شامل دوره های معتبر تحت رهبری مدرس در زمینه طراحی، مدیریت و عملیات مرکز داده و پایداری است.

مک کارتی در مصاحبه ای با Data Center Knowledge گفت: «مشتریان جمعی ما در سراسر جهان اکنون به جامع ترین مجموعه منابع یادگیری و توسعه و دوره های آموزشی موجود در بازار از یک منبع واحد دسترسی خواهند داشت.

خرید Academia Group و CNet Training توسط موسسه Uptime یکی از چندین شرکت آموزش فناوری اطلاعات است که تنها در یک ماه گذشته دست به دست شده است.

سایر دستاوردهای آموزش صنعت

در اواسط ژانویه، CompTIA، یک سازمان صدور گواهینامه و آموزش فناوری اطلاعات، به دست آورد TestOut که دوره های آموزشی آنلاین و گواهینامه ها را ارائه می دهد. قبل از آن، در اوایل ژانویه، Interface Technical Training، یک شرکت آموزش فناوری اطلاعات مبتنی بر فونیکس، خریداری شده است کسب و کار آموزش IT شرکتی Centriq، که مهارت های IT و کدنویسی را آموزش می دهد.

جورج اف. وسترمن، مدرس ارشد در دانشکده مدیریت MIT Sloan، گفت که این یک استراتژی هوشمندانه برای این سازمان‌ها است که مجموعه آموزشی فناوری اطلاعات خود را تقویت کنند و پیشنهادات خود را از طریق اکتساب متنوع کنند.

او گفت که آموزش فناوری اطلاعات بازار خوبی برای حضور در آن است زیرا بسیاری از کسب و کارها همچنان با کمبود کارگران ماهر فناوری اطلاعات مواجه هستند. “آموزش درآمد قابل تکرار است.”

وسترمن، بنیانگذار شرکت، گفت: یکی از راه‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند شکاف مهارت‌ها را پر کنند و جذب و حفظ کارکنان را بهبود بخشند، ارائه فرصت‌های توسعه شغلی به آنها با ارائه آموزش‌های فناوری اطلاعات برای یادگیری مهارت‌های جدید است. ابتکار فرصت های جهانی، سازمانی که بر کمک به افراد در پیشرفت شغلی خود از طریق یادگیری نیروی کار متمرکز است.

او گفت: “اگر بتوانید به رشد افراد خود کمک کنید، دیگر سعی نمی کنید در یک بازار بسیار شلوغ برای استعدادها رقابت کنید.” “شما استعداد خود را با افرادی ایجاد می کنید که قبلاً به شما وفادار هستند.”

هدف برای آموزش مرکز داده یکپارچه: همه سطوح مهارت

McCarthy از Uptime گفت: بازار آموزش شرکتی – که در هر سطح از کارمندان، از کارگران سطح ابتدایی گرفته تا کارکنان باتجربه هدف قرار می گیرد – دقیقاً همان بازاری است که موسسه Uptime امیدوار است با خرید CNet Training در خدمت آن باشد.

موسسه Uptime، که متعلق به شرکت سهام خصوصی Dominus Capital است، تصمیم گرفت کسب و کار آموزشی خود را اکنون افزایش دهد زیرا نگرانی کارکنان مرکز داده همچنان ادامه دارد او گفت و از آنجایی که صنعت رو به رشد مرکز داده به نیروی کار در حال رشد و متنوع نیاز دارد.

او گفت در واقع، یک مطالعه اخیر توسط تیم Uptime Intelligence نشان می دهد که تعداد کارکنان مورد نیاز برای طراحی، ساخت و راه اندازی مراکز داده در سطح جهانی از 2 میلیون در سال 2019 به نزدیک به 2.3 میلیون تا سال 2025 ادامه خواهد داد.

او گفت که با هم، مؤسسه Uptime و CNet Training قصد دارند به شریک یادگیری و توسعه سازمانی منتخب برای اپراتورهای مرکز داده و ارائه دهندگان خدمات تبدیل شوند.

مک کارتی گفت که شرکت تازه ترکیب شده بلافاصله به یک نیروگاه آموزشی تبدیل می‌شود که راه‌حل‌های یادگیری و توسعه شرکتی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

“[Our customers] او گفت که از رویکرد موقت کارکنانی که «یک دوره در اینجا، یک دوره آنجا» شرکت می‌کنند، به سمت رویکردی ساختارمندتر و یکپارچه‌تر برای کمک به کارکنان در توسعه مهارت‌های جدید حرکت می‌کنند.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور