لیستی از مزایای AWS برای شرکت های نوپا

عکس پروفایل نویسنده

@lizahazevychلیزا هازویچ

مدیر بازاریابی در DevCom – شرکت توسعه نرم افزار

ممکن است همه گیر جهانی اکنون بسیاری از بخشهای اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده باشد ، اما به نظر نمی رسد که بازار رایانش ابری را مختل کرده باشد. طبق آخرین پیش بینی گارتنر ، بازار ابر عمومی احتمالاً در سال 2020 رشد 6.4٪ داشته و به 242.7 میلیارد دلار رسیده است.

بی شک، AWS (سرویس وب آمازون) است پیشرو در بین ارائه دهندگان میزبانی وب امروز. این گسترده ترین پلت فرم ابر در جهان است که برای استارتاپ هایی با گسترده ترین قابلیت ارائه می شود 175 مرکز خدمات داده کامل در سراسر کره زمین. AWS در سال 2006 راه اندازی شد ، و در آن فعالیت می کند 20 منطقه جغرافیایی در سراسر جهان.

AWS برای استارتاپ ها بسیار مفیدتر از سایر ارائه دهندگان است، به یک دلیل: AWS از بدو تولد ایده تا عرضه اولیه (IPO) به دستیابی به موفقیت کمک می کند. به طور سریع استارت آپ های در حال رشد برای پشتیبانی از طیف وسیعی از بارهای کاری به AWS متکی هستند، از جمله برنامه های تلفن همراه و وب ، توسعه بازی ، پردازش و ذخیره سازی داده ها ، بایگانی و موارد دیگر.

میزبانی ابر مدیریت شده

راهکارهای میزبانی ابر مدیریت شده ، انقلاب بعدی در فناوری میزبانی ابری است. اساساً ، تفاوت اصلی بین میزبانی مدیریت شده و میزبانی ابری منابع و پشتیبانی از طریق ارائه دهنده خدمات مدیریت شده در دسترس شما است.

AWS سرعت و عملکرد باورنکردنی ارائه می دهد. بهترین چیز در مورد AWS این است شما برای آنچه استفاده می کنید پرداخت می کنید و برای برخی از خدمات محبوب خود یک ردیف رایگان ارائه می دهید.

فراتر از آن ، می توانیم بر مزایای دیگر تأکید کنیم:

  • سهولت استفاده؛
  • بدون محدودیت ظرفیت ؛
  • سرعت و چابکی را فراهم می کند.
  • مجموعه ای فوق العاده متنوع از ابزارها.
  • رمزگذاری قابل اعتماد و امنیت
  • خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده در دسترس هستند.
  • انعطاف پذیری و قیمت مناسب

اعتبارات AWS را برای استارت آپ ها فعال کنید

AWS فعال سازی ، که برای اولین بار در سال 2013 راه اندازی شد ، طراحی شده برای کمک به رشد تجارت شما است ، بدیهی است از دیدگاه فنی ، بلکه همچنین از طریق متخصصان و کنترل هزینه.

AWS فعال سازی برنامه آمازون است که کمتر شناخته شده است و ارائه می دهد اعتبار AWS ، پشتیبانی فنی و آموزش به استارت آپ های واجد شرایط. فعال کردن ، ترکیبی از دسترسی به ابزارهای مورد نیاز شما با پشتیبانی متخصص است.

برای شرکت در برنامه فعال سازی ، نیازی به داشتن طرح تجاری یا پرونده تجاری برای استفاده از AWS ندارید. به زبان ساده ، اعتبارات AWS راهی برای صرفه جویی در قبض خدمات وب آمازون (AWS) شما است.

وجود دارد دو بسته موجود در برنامه AWS فعال کنید: یکی برای استارت آپ های تأمین شده با بودجه خارجی (نمونه کارها) و دیگری برای استارتاپ ها به صورت خود تأمین مالی (بنیان گذاران).

خدمات AWS برای شرکت های نوپا

AWS مجموعه گسترده ای از خدمات را برای توسعه و استقرار هر برنامه ابری فراهم می کند. خدمات آنها از زمانی که بر اساس نیاز راه اندازی شده اند ، خاص هستند. به این معنا که شما آن را هنگامی که بخواهید برای هر آنچه بخواهید دریافت می کنید.

آمازون EC2

Amazon Elastic Compute Cloud (آمازون EC2) قدرت محاسباتی مقیاس پذیر را در ابر خدمات وب آمازون (AWS) فراهم می کند. Amazon EC2 نیازی به سرمایه گذاری در زمینه سخت افزار ندارد ، بنابراین می توانید برنامه ها را سریعتر توسعه و استقرار دهید. می توانید از Amazon EC2 برای اجرای هر تعداد سرور مجازی یا تا حد امکان سرور مجازی ، تنظیم امنیت و شبکه و مدیریت فضای ذخیره سازی استفاده کنید. آمازون EC2 به شما امکان می دهد برای مقابله با تقاضاهای متغیر یا افزایش محبوبیت ، بالا یا پایین بروید و نیاز به پیش بینی ترافیک را کاهش دهید.

EC2 بسیار مقرون به صرفه است. نسخه رایگان آن برای مشتریان جدید AWS شامل 750 ساعت نمونه Linux و Windows t2.micro در هر ماه برای سال اول است. نمونه های On-Demand برای ویندوز 0.12 دلار در ساعت و برای لینوکس 0.085 دلار در ساعت قیمت دارند. هزینه نمونه های رزرو شده تقریباً 227 دلار در سال است.

آمازون S3

آمازون S3 دارای یک رابط خدمات وب ساده است که می توانید از آن برای ذخیره و بازیابی هر مقدار داده ، در هر زمان و هر مکان از اینترنت استفاده کنید. این برنامه به هر توسعه دهنده دسترسی به همان زیرساخت ذخیره سازی بسیار مقیاس پذیر ، قابل اعتماد ، سریع و کم هزینه را که آمازون از آن برای راه اندازی شبکه جهانی وب سایت های خود استفاده می کند ، می دهد. این سرویس به دنبال به حداکثر رساندن مزایای مقیاس پذیری و انتقال این مزایا به توسعه دهندگان است.

کاربران جدید معمولاً 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی استاندارد S3 و 15 گیگابایت داده منتقل شده در هر ماه به مدت یک سال دریافت می کنند.

آمازون RDS

سرویس پایگاه داده ارتباطی آمازون (RDS آمازون) کار ، پیکربندی و مقیاس بندی پایگاه داده رابطه ای شما را در فضای ابری آسان می کند. این برنامه از نظر هزینه مقرون به صرفه ، قابلیت تغییر سایز را فراهم می کند و کارهای اداری وقت گیر مانند تهیه سخت افزار ، پیکربندی پایگاه داده ، وصله و پشتیبان گیری را به صورت خودکار انجام می دهد.

AWS لامبدا

AWS Lambda به شما امکان می دهد بدون تهیه و مدیریت سرور ، کد را اجرا کنید. AWS Lambda فقط در صورت لزوم کد شما را اجرا می کند و به طور خودکار از چند درخواست در روز تا هزاران درخواست در هر ثانیه مقیاس بندی می شود. شما فقط هزینه زمان محاسبه شده را پرداخت می کنید و وقتی کد شما کم است از شما هزینه ای دریافت نمی شود. AWS Lambda به شما امکان می دهد تقریباً برای هر نوع برنامه یا سرویس Backend کد اجرا کنید – همه اینها بدون نیاز به مدیریت است.

این خدمات به سازمانها کمک می کنند تا با سرعت بیشتری ، هزینه IT و مقیاس پایین تر حرکت کنند. سرویس های مختلف AWS برای ایجاد برنامه های بسیار پیچیده و مقیاس پذیر با یکدیگر کار می کنند.

نتیجه

بازار رایانش ابری سریعتر از هر زمان دیگری در حال رشد است و برای سالهای زیادی نیز به رشد خود ادامه خواهد داد. از آنجایی که رایانش ابری به یک امر عادی تبدیل شده است ، این روند باعث ایجاد تعداد زیادی از استارت آپ های متکی به ابر شده است.

AWS یک راه حل ایده آل برای استارت آپ ها و مشاغل است به دنبال ایجاد حضور آنلاین ، بهینه سازی برنامه ها و فرآیندهای تجاری. اما آنها این کار را به تنهایی انجام ندادند.

استارت آپ ها مخصوصاً پس از آزمایش و هنگامی که خدمات و محصولاتشان جایگاه ویژه ای در بازار دارند ، آماده رشد سریع هستند. Amazon AWS به شما امکان رشد و گسترش خیلی سریع را می دهد. شما فقط برای منابعی که استفاده می کنید پرداخت می کنید ، در ابتدا پس انداز می کنید و سپس در صورت لزوم به سادگی منابع اضافی را اضافه می کنید.

برای شروع ، ابتدا باید یک چالش فنی را حل کنید. استخدام یک شرکت خدمات میزبانی یا خدمات فناوری الزامی است. این می تواند به شما کمک کند تا از بسیاری از چالش ها عبور کنید و به شما کمک خواهد کرد ، از آغاز کار تا IPO ، انتخاب راه حل مناسب برای شما و پشتیبانی فنی در هر مرحله از سفر.

نویسنده: لیزا هازویچ – مدیر بازاریابی در DevCom.

DevCom در سال 2000 تأسیس شد و یک سرویس سفارشی کامل است شرکت توسعه نرم افزار مدیریت کل چرخه عمر توسعه محصول: شروع با برنامه ریزی استراتژیک و طراحی UX / UI ، از طریق توسعه برنامه و تضمین کیفیت ، تا تحویل فنی ، نگهداری تولید و پشتیبانی – همه با سرعت و چابکی تحویل داده می شوند تا به طور موثر از مشاغل در بازارهای پویا پشتیبانی کنند.

برچسب ها

با هکر نون همراه باشید

حساب رایگان خود را ایجاد کنید تا قفل تجربه خواندن سفارشی خود را باز کنید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور