لباس پایدار ساخته شده از پلاستیک بازیافتی

عکس پروفایل onLA.HAUSSE Hacker Noon

@آلاهاوسÀLA.HUSSE

اکوسیستم تجارت الکترونیکی موبایل پایدار مد چند منظوره P2P ، برای من و شما.

مارک های مد در سراسر جهان در تلاشند تا با ایجاد لباس های جدید فقط با استفاده از مواد بازیافتی ، از تأثیرات منفی محیطی این صنعت بکاهند. این عمل از یک اقتصاد دایره ای حمایت می کند ، که به مواد دست دوم که قبلاً در جهان ما وجود دارد ، زندگی جدیدی می بخشد ، بنابراین از دفن زباله جلوگیری می کند. اخیراً ، جنبش فزاینده ای در تولید مد برای ایجاد قطعات منحصر به فرد با استفاده از پلاستیک بازیافت شده وجود دارد.

عالی به نظر می رسد ، درست است؟

تصویر از طریقmilk در اینستاگرام

پلاستیک در اقیانوس های ما

سالانه هشت میلیون تن پلاستیک به اقیانوس های ما وارد می شود که به شدت بر تنوع زیستی محیط های دریایی تأثیر می گذارد. چه از نوع پلاستیکی ، بطری یا کیسه باشد ، این مسئله فوق العاده مشکل ساز است زیرا این مواد پلاستیکی قابل تجزیه نیستند.

این بدان معناست که این مواد از آب ما خارج نمی شوند مگر اینکه آنها را از نظر جسمی حذف کنیم. محیط بانان و سازمان ها در سراسر جهان در تلاشند تا راه هایی برای جلوگیری از ورود پلاستیک به اقیانوس و راه هایی برای حذف و استفاده مجدد از آنچه که در حال حاضر وجود دارد ، بیابند.

نقش صنعت مد

یک حرکت رو به رشد در صنعت مد به سمت یک رویکرد دایره ای تغییر جهت می دهد تا خسارت وارده بر رویه های صنعت تاکنون را برگرداند. برای…

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور