لایه 1 در مقابل لایه 2: مهمانی بعدی در بلاک کجاست؟

عکس پروفایل Ruben Merre Hacker Noon

@روبنمرروبن مِره

مدیر عاملNGRAVE ، پیشگام و کامل کننده حفاظت دیجیتال است ، تا بتوانید مالکیت واقعی آنچه را که متعلق به خودتان است ، بدست آورید!

پروتکل های زنجیره بلوک لایه 2 عملکرد برجسته ای را در سال 2021 نشان داده اند. بنابراین همه چیز در مورد چیست و چرا راه حل های لایه 2 وجود دارد؟

Crypto مانند یک بلوک آپارتمانی پر سر و صدا است ، ساکنان هر آخر هفته به دنبال مهمانی بعدی به راهروها و راه پله ها می ریزند. از طبقه همکف (لایه 1) به بالا ، هر سطح چیزی را برای ارائه دارد ، کامل با flava ، رایحه ها ، مناظر و صداهای خاص خود. سال گذشته ، بهترین کاری که باید در مورد Ethereum انجام شود ، اما امسال ساکنان در جستجوی داغترین حزب جدید بلوک ، بالاتر می روند …

1. درهم شکستن حزب بلاکچین

با در دست گرفتن هر موج پذیرش رمزنگاری ، افزایش تقاضا باعث افزایش فشار بر مقیاس پذیری پروتکل های بلاکچین می شود. این امر منجر به ایجاد تنگناهایی می شود که باعث می شود کاربران به دنبال گزینه ها یا راه حل هایی برای کاهش این مشکلات باشند.

تمرکز قبلی بر مقیاس پذیری بیت کوین با رشد سریع در کاربردهای Defi و استفاده از آن به سمت Ethereum تغییر کرده است. در نتیجه ، مقایسه هایی بین راه حل های لایه 1 و لایه 2 انجام شده است که کاربران با MetaMask RPC خود رأی می دهند.

Bitcoin و Ethereum را می توان پروتکل های لایه 1 در نظر گرفت ، با ارائه لایه تسویه …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور